2010. május 24., hétfő

Szokásos apró hírek...:-)


Éppen ideje volt kimozdulnom. Jól esett benn lenni a hosszú hétvégén, dolgom is volt. Ma délután azonban kimozdultam.
Nem messzire. Írtunk arról, hogy jó-e panelban lakni. Vegyes a vélemény, és nem is csoda. Én azonban olyan helyen lakom panelban, hogy 10 percnyi gyaloglás után már  ilyen helyen vagyok.És hosszú kilométereket mehetek( bicajozhatok) , míg meg nem látom azt, hogy : Államhatár. Utána is folytathatom az utam, csak már Ausztriában.De ha előtte balra lefordulok, egy magyar faluban kötök ki, ami szintén jó dolog.


Végig az úton minden tele virággal. Csak úgy az út mellett, tehát úgy döntöttem, szabad belőle szednem.:-) M-t idézve: "Az egész világ a mi kertünk." Hát, szedtem egy csokorral, hogy legyen itthon, mert a régi virágjaim már hervadnak.


Itthon szétválogattam őket, és a lakás különböző pontjára pakoltam belőlük.Indok : Még a nyakam is alig kelljen tekerni, és már lássak is virágot.
Ez a jázmin lesz az egyik kedvencem már érzem. Odazarándokolok ehhez az asztalhoz néha megszagolni.
:-)


Mondjuk, ez sem csúnya... Csak  egy kis virág, és mégis mennyire szép. Minek ide csokor? Nem akartam annyit letépni, ez az igazi ok, hogy nincs csokor.:-) Jusson másnak is, és csipkebogyó is legyen.




Most szétnéztem egyet a blogvilágban, és voltam Sofiánál is. Jó nála, gondolom nem vagyok egyedül ezzel a véleménnyel. Nála lenni sok egyéb élveznivaló mellett azt is eredményezi, hogy van egy szép új háttérképem.
:-)))

Majd írok még egyszer a mai sétámról, kép is van bőven. Most iszom egy kávét. Elmaradt a délutáni, pótolni kellene...Hiányzik.

11 megjegyzés:

  1. Megküzdöttem azzal a problémával is, hogy ha több képet raktam fel, akkor kattintással nem lehetett őket kinagyítani nálam.
    Rájöttem, hogy nálam valami nem frissített, régi verziója volt fenn az 'akárminek'...
    Most már kattintással nő a kép!:-)

    VálaszTörlés
  2. Egy-egy ilyen séta alkalmával mondja az ember:Csak még egy kicsit, csak még egy percig maradjunk...

    VálaszTörlés
  3. Nahát ilyet! épp ma délután én is pipacsokat és jázminokat fotóztam!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Alíz, kérjük a képeket!:-)

    VálaszTörlés
  5. Phaedra, voltam nálad, és láttam, hogy te is szép sétán voltál. Most szerintem sokan bandukoltunk kifelé. Jó idő megjött, még tart a hétvége, és mindenki kipihente már magát az előző napokban.

    VálaszTörlés
  6. De megértelek, Sofia! Én sem tudok mit kezdeni a dícsérettel...:-)
    Elfogadom, örülök, de húzom-vonom magam miatta.
    Pedig meg kell tanulni elfogadni. Azt meg az ember úgyis érzi ki őszinte. Mert vannak állandóan dícsérők is, ilyenkor lapítok nagyon.
    Tiltakozom, az meg olyan kellemetlen.
    Szóval, ez ügyben van mit tanulni.
    Leginkább azt, ha úgy érzem jogos a dícséret, akkor azt bezsebelni, és túllépni rajta.:-)

    VálaszTörlés
  7. Tettem fel neked a pipacsos képhez nálam zenét.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm.Szakcsit szeretem.

    VálaszTörlés
  9. Szerintem a virág a képen nem jázmin, hanem Jezsamen (hamis jázmin). De hasonlít a jázminra és az illata is majdnem olyan. Úgyhogy a megjegyzésem csak afféle öreges kötözködés:))))

    VálaszTörlés
  10. Szerintem a fehér virág a képen nem jázmin, hanem jezsamen. De hasonlít a jázminra és az illata is majdnem pont olyan. Úgyhogy a megjegyzésem csak amolyan öreguras kötözködés.

    VálaszTörlés
  11. Trendo, biztosan így van, én nem értek annyira hozzá, mint te. Jázminillata volt, és én szagolgattam.
    Nem veszem kötözködésnek, ha valaki valamit jobban ismer, és kijavít!
    Köszönöm.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu