2010. május 24., hétfő

Erkély és száradó ruhák


Lóg, szárad, egyik adag leszedve, másik kicsipeszelve. Fregoli tele, a kihúzható zsinór az erkélyen tele.Mintha nagycsaládos lennék. :-)Igaz a magamén kívül anyunak is ágyneműt húztam, összeszedtem minden mosnivalót mindenhol.
Most a hideg szeles időre elővett pulóverek, sálak, sapka, nadrágok vannak a mosógépben.
Jelentem ilyen optimista vagyok, bízom, hogy nem jön vissza a múlt heti időjárás mostanában.
Lakótelepen erkélyen szárítunk. Hogy néz ki? Úgy, ahogy! :-)Úgy, ahol erkélyen szárítanak/ szárítok.
Tegnap mikor mentem át Anyuhoz, nézegettem az erkélyeket. Napsütésben, kellemes szélben himbálóztak a ruhák. Itt élünk, ismerjük a lakótelep hátrányait, és tudjuk, hogy mindenkinek szüksége van levegőn szárított ruhákra. Minek most a fürdőszobában kínozni szárítással bármit is? Nem szeretem az ilyenkor születő áporodott illatot szárítás után.

10 megjegyzés:

  1. Amikor panelban laktunk mi is így éltünk. Borsrob a mai napig visszasírja a panel kényelmes világát. Mindennap meghallgathatom, hogy ha ő kertet akart volna akkor otthon marad Somogyban. A kert ha sokat dolgozunk vele kb fél órára szép marad. Aztán valami mindig történik vele. Vagy a szél rakoncátlankodik, vagy a nap égeti ki a növényeket, vagy az eső rendezi át a terepet. Ha véletlenül egyik sem akkor a biztonság kedvéért tart az ember kutyát, hogy ő is tehesse a dolgát!
    A ruhák amúgy nálam is dohosak lettek a monszun idején, mert a lakásban száradtak.
    Részemről barátságosnak tartom az oyan csodás környezetben lévő panelt, mint a Tied. Öreg napjaimban eltudnám képzelni, hogy ismét ott éljek. Mert nem fogom győzni az elemekkel való kűzdelmet egy idő után.

    VálaszTörlés
  2. Sokáig szerettem panelben élni. Én már nem mennék vissza, pedig az elemek......hát azok itt is tombolnak. És rombolnak, néha. Mindegy, hol él az ember, csak érezze jól magát ott, ahol van, nem? Panelból is bármit ki lehet hozni, csak inspiráció és kreativitás és egy közeli, jó bolhapiac kérdése:) De ha nagyon hiányzik egy kis kertészkedés Éva, szeretettel várlak:)

    VálaszTörlés
  3. Sofia meghívása nem semmi ám! Ugyan igaziból még sosem voltam nála, de Boró a héten virtuálisan körbevezetett nála... Tyűűű! Az ő kertje... az valami gyönyörű!

    VálaszTörlés
  4. Pedig Borókáé is egy csoda hely!

    VálaszTörlés
  5. Sofia! Elhiszem, hogy nem mennél vissza arról a szép helyről.
    Hogy az ember panelben él vagy nem az sok mindentől függ. Pénz, lehetőségek. Kifogást persze lehet találni, de nekem most tényleg a panel a megoldás. Talán, majd egyszer...
    Köszi a meghívást, szívesen kertészkednék nálad, biztosan kellene is a segítség. Gazolnék, és minden munkát elvállalnék.:-)
    A válaszom, mint fent: Talán, majd,egyszer.Még egyszer köszi!:-)
    De most nagyon itthon a helyem.

    VálaszTörlés
  6. Nati, én már régóta járok Sofiához a blogját csodálni. Nekem pihenőhely, hallgatom a zenéjét, nézegetem a képeket,olvasom az írásait.
    A kert nagyon szép, de én a benti téli képeit is élveztem.Fotel, könyvek, gyertya, finom reggelik...:-)))
    Ötleteket is szokott adni. Mihez? Sok mindenhez. Pl. azt a zabpelyhes reggelit, amiről egyszer írt, azóta is gyakran csinálom.
    Még egy 'titok': Sokszor az ő képeiből választok háttérképnek.
    Ok, Sofia!:-) Ha hiszed, ha nem, ez van!:-)))

    VálaszTörlés
  7. Boró! Lehet, hogy egyszer a panel kényelme kell majd!Ha eljön az ideje, megérzed, és lépni fogtok.
    Mondjuk, általában panelból vágynak kertes házba. Ritkábbon hallom azt, amit te írtál. Vagyis fordítva: kertesből panelba.
    Vannak még csodák!:-)))

    VálaszTörlés
  8. Éva, Natimama, köszönöm szépen a sok dícséretet, de Boróka kertje szerintem még szebb, bujább. A falikútjáért meg egyenesen odavagyok!!Az enyémnek még kell jó pár év, bár a felső kert már vadul rendesen. Szóval sok függ ám a fotózástól is, és abban jobb vagyok, mint a kertészkedésben. Mondjuk annál mindenben jobb vagyok.

    VálaszTörlés
  9. Ha én megdícsérek valakit, az őszinte.:-) Én a te kerted szépnek látom. Borókáé valóban bujább. Tehát, az azért szép. Nincs csúnya kert.
    Gondoltam, hogy így fogsz reagálni.:-) De hidd el tetszik. A fotózástól valóban sok függ, de ennyit csalni nem lehet a fotózással sem.
    Egyébként meg még kell idő a tiednek, hogy bujább legyen.Ha azt akarod, akkor az is meglesz.
    Türelem!:-)))
    Az a bodzás rész valóban alakul már nagyon.Része a házad és a kerted összhatásának.

    VálaszTörlés
  10. Jó lenne egy erkély, bár 5 éve folyamatos építkezés van a környéken: ablak mosás után 2 nappal vastagon áll a por. A körfolyosón szárítás is ezért gond néha.

    Szeretem nézegetni én is a tarka erkélyeket, vagy kertes házaknál az udvarokat. Mosás után olyanok az udvarok, mintha megannyi ünnepi zászló lebegne a szélben.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu