2010. május 18., kedd

Vágyak


Fáradok.
Az lenne a csoda, ha nem. Hetek, talán hónapok óta tart az erős fizikai, de főleg lelki hajtás.
Vágyaim vannak.
Vagy messzire elmennék, de úgy, hogy ne is kelljen hazagondolnom, aggódnom. De ez most nem megy.
Tehát helyette arra vágyom, hogy bezárjam az ajtót, ha minden feladatommal, munkával végeztem aznap.
Mellé valami monoton tevékenység-féle. Például tea ivása, de olyan lassan, hogy ki is hűl a végére.

Eszembe jutott Camus néhány sora, amit valaha olvastam. Ha mégis elmehetnék teljes nyugalomban valahova úgy, hogy a felelősséget, elvégzendőket tartalmazó listáimat itthon hagyhatnám, valahogy így gondolnám most az elmenetelt.
Előkerestem a régen őrzött idézetet:

"Amikor a kivilágított első osztályú fülkében találtam magam, behúztam az ajtót és minden függönyt leengedtem. És amikor végre ültem, a nagy csöndben, mely körbepólyált, úgy éreztem, megszabadultam. Megszabadultam először is a ziháló napoktól, melyek elmúltak, az erőlködéstől, hogy úrrá legyek az életemen, a zűrzavaron.
Minden elhallgatott. Vibrált a vagon. S bár hallottam a vonatablakon túl az esős éjszaka neszeit, ezt is csendnek éreztem. Néhány napon át nem kell többé gondolkodnom, csak mennem."

Albert Camus: Noteszlapok

7 megjegyzés:

  1. Az élet fárasztó. Sokszor nehéz is. - de azért mindig szép! :)

    VálaszTörlés
  2. Kósza, nem is panaszként született a bejegyzésem,hanem tényközlésként.:-)
    Attól még élvezem, hogy most elfáradtam.

    VálaszTörlés
  3. Amikor kisüt a nap könnyebb lesz feltöltődnöd. Addig pedig ott vannak a finom nyugis hangulatok.
    A nehezén reméljük túl vagy. Ráadásul a tanévnek is mindjárt vége és jöhet a szabi.

    VálaszTörlés
  4. Nati ha meglátja az új képet a pettyes bögrékkel, visongani fog a gyönyörűségtől.
    Mint mindig megint csodás a fotód! :))))

    VálaszTörlés
  5. Boróka! Az Őrségben, Kondorfán a reggeli maradványa egy szép nyári napon.Úgy emlékszem arra a napra, hogy nagyon szép volt.Az őrségi napjaink nagyon emlékezetesek mindig. Tiszták, egyszerűek, föld és természetközeliek.
    Én is vettem piros pöttyös bögrét, mert kell!!! :-)Kakaózni is jó belőle,teázni is.Hangulata is van.

    VálaszTörlés
  6. Boróka csak egyben tévedett: nemcsak visongok a gyönyörűségtől, de a nyálam is csorog... :o))))

    Imádom a pöttyös bögréket! Sajnos már csak egy van. Egy "nagyojómegfogni" darab. Olyan jó, gömbölyű. Mint én! :o)))

    Vigyázok is rá, nagyon-nagyon!

    VálaszTörlés
  7. Nekem is egy van. Olyan igazi békebeli darab, jó átfogni az ujjaimmal. Igazából kakaózásra szeretem használni. Én legalábbis azt szeretek inni belőle.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu