2010. május 25., kedd

Hogy is mondjam el....

Hogy is mondjam el, hogy nem akkor jön a társ, amikor várod. Most, hogy egyedül vagy, és hiányzik a másik, szeretnél szeretve lenni újra, továbbra is.
Nem vagy még készen rá. Mert még a múltat siratod.Görcsös vagy és szomorú.
Hogy az a fiú, akinek tetszettél nem mondta azt azonnal a barátokkal és vele töltött bulis este után, hogy találkozzatok újra immár kettesben is?
Tudod, hogy ez nekem tetszik?! Pedig csak lehet, hogy gyáva a fiú. Vagy van annyira okos, hogy tudja, most olyat vársz el tőle, ami nagyon nehéz. Pótolni valakit, aki nem régen lépett ki a az életedből, és akit nagyon szerettél, és szeretsz.Mert napok alatt nem lehet lezárni semmit. Te is okos, érzékeny vagy, írtál is erről a lehetőségről.Csak  annyira szeretnél valakit melletted, mert most egyedül vagy.
Hogy a 'nem'-et nem az elején kell kimondani, hanem egy kis idő után, mikor már kezdett volna megismerni? Dönteni akkor észszerű, ha tudjuk miről döntünk? Sokszor van pedig ez így, és ezen már én is gondolkoztam. Az elején döntünk sokszor arről, amiről később kellene. Én akkor tettem meg ezt, ha féltem.Ha féltem valamit elkezdeni is.
Volt másik ok is. Amikor tökéletesen biztos voltam valamiben, hogy nem kell. De ez fiatal koromban ritkán esett meg velem. A tökéletes bizonyosság kicsit később jött, mikor elég tapasztalatom volt már sok mindenről.
Várj még egy kicsit! Nem én mondom, te is tudod, te is írtad. Valóban kell még az idő....
De legyél nyitott!

5 megjegyzés:

  1. Így kell elmondani...ilyen egyszerűen...

    VálaszTörlés
  2. Phaedra,
    Nem szeretem bonyolítani, de még mindig van mit egyszerűsítenem.
    És azt szeretem, ha nekem is így írnak vagy így szólnak hozzám.

    VálaszTörlés
  3. Figyeld az utat és egyszer megjelenik hidd el!

    VálaszTörlés
  4. Terike, számomra már megjelent az úton.
    :-)
    Most más számára figyelem az utat, aki most nem lát senkit rajta.
    Néhány gondolatot 'vén fejjel' összehoztam az írásban saját tapasztalatokkal is fűszerezve.Mert nem könnyű kapcsolatot építeni, és nem könnyű várni sem.Átmentünk rajta mindnyájan, gondolom. Én igen.
    Írtam ma neki is e-mailt, akit vígasztalok. Aki most egyedül van, és jól esik neki velem beszélgetnie.
    Ez csak egy blogos 'levél' volt itt, félig általános.Írásban gondolkodás.

    VálaszTörlés
  5. Értem. Aranyos vagy ,hogy segítel!
    Bizony jól esik a vigasztalás annak aki egyedül van!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu