2010. május 23., vasárnap

Nagyon kellett nekem már ez a hosszú hétvége


Húslevest csak ráérősen lehet csinálni. Nagyon jól esett vele aprólékosan babrálni, a zöldséget pucolni, lassan főzni, majd befőzni a csigatésztát.
Az esős hét után, mikor a mosott ruha alig száradt, inkább csak dohosodott, most jó volt ágyneműt húzni, és napon, a lengedező szélben szárítani.
Tegnap este Poirot nyomozását néztem, és mint mindig, élveztem. Történetet is, környezetet is. Főleg ez utóbbit.
Kedvem volt kicsit olvasni, sőt, rejtvényt is fejteni a napokban.Végre elegendő időm is volt mindenre.
A fürdéseim kényeztetőbbek voltak, mint máskor. Fürdősó, teafaszappan...
Nefelejcses bögrémből teát kortyolgattam, aztán egy másikból ittam.
A sarkon egy férfi mindig virágot árul. Most is azt tette. Gondolom, két kék írisz virág lehullott neki, így otthagyta. Megtaláltam, felvettem, hazahoztam. Ha másnak nem kell, nekem kell.
Anyuval nyugodtan ebédeltem. Vittem neki ebédet. Sétához nem volt kedvem, csak annyi, míg átmentem hozzá. Talán holnap. Útközben szedtem neki egy kis csokor pipitért.
M. Franciaországban van. Azt hiszem a sátrát nem fogja elmosni az eső vele együtt. Szél sem viszi el. Már beszéltünk msn-en, azt írja melegszik az idő. 3 hét alatt akármi lehet, de biztató a kezdet.
Telik a hétvége, de még mindig van egy nap:-)

5 megjegyzés:

  1. jó ide jönni, egy kis harmóniáért...:) kösz:)

    VálaszTörlés
  2. Igen, nekem is nagyon jól esik egy kis nyugalom ezen a hétvégén. Nem győzök eleget aludni. Pedig a gyermekem ment vissza az albérletbe, tanul. Készítenem kellett, de amint tehettem, mindig eldőltem egy kicsit aludni. Lehet, hogy tényleg utólag jön ki a stressz az emberen.

    VálaszTörlés
  3. Tudjátok, nagyon hajtós volt a múlt hét.
    Most néztem a naptáram, a jövő hét is zsúfolt lesz. Ezért is jó ez a hétvége, hogy kicsit helyrebillenjek.
    Én még nem aludtam ki magam. Ma este szándékozom korábban lefeküdni. Tiszta ágynemű is vár.:-)
    Alíz, nyugodt helyet akarok itt magamnak.:-)Erről már írtam is, ismételni sem akarom magam. Ez volt a tervem ezzel a bloggal. Dohogni máshol is lehetne, de nincs hozzá kedvem. Minek azt csinálni, amitől magam is szenvedek eleget másoktól.
    Ha más is élvezi a blogot, az csak külön öröm nekem.:-)

    VálaszTörlés
  4. Ugy érzem a nyugodt helyet sikerült megteremtened magadnak, és egyben megosztani velünk, amit részemről köszönök. Igaza van Aliz2-nek "jó ide jönni, egy kis hamóniáért". Ha fáradt vagyok, vagy más problémám van, mindig a megoldások előtt itt kötök ki, itt lenyugszom és kicsit könnyebb minden, mert látom, hogy "igy" is lehet.A hátralévő szép naphoz kivánok jó pihenést.

    VálaszTörlés
  5. Zsóka, én is pihenni járok ide.:-)
    Várlak máskor is, ahogy eddig is.Itt találkozhatnak a régről, máshonnan ismert blogos társak az újakkal.:-)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu