2010. május 16., vasárnap

Ez is május


Éjjel fütyülő szél, éles lombsusogás, esőcseppek ablakhoz ütődése. Nagyon sötét. Erre alszom el. Még átfut rajtam, hogy jó a biztonság.
Reggel ugyanez, csak a látvány is párosul hozzá, sötét már nincs, de zord szürkeség van.
Esernyőt minek használni, úgyis kifordítja a viharos szél.
Úton az autóval, rögtön beindítjuk a fűtést. Hátsó ülésre közben lepakolva a meleg kabát és a sapka. Jó ötlet volt elővenni azt, amit már egyszer eltettem.
Letört faágak, sodródó, levert levelek az úton, derékba tört fa is.
Mikor ki akarok szállni, az ajtót nyomja vissza egy erő. Amilyen gyorsan csak tudok mégis kierőltetem magam ( csak nehogy beszoruljon a bokám), pattanok, hogy a kabát minél előbb rám kerüljön.
Lakótelepen beindították a fűtést még reggel.
Jól esik most a melegből a kinti világot nézni, érzékelni, sőt, csak így esik jól. Persze, ehhez meg kellett tapasztalni a kinti hideget, esőt, szinte dühöngő szelet, hogy becsüljük a beindított fűtés eredményét.Csak azt a jót értékeljük igazán, aminek megtapasztaltuk az ellenkezőjét is.
Ablakból figyelem azokat( alig vannak kinn), akik mégis birkóznak az esernyővel, a tekergő leveleket, ágakat, a szélvihar hangját, vizes füvet, járdát.
Megérintem a radiátoromat, amiről azt hittem, hogy csak októberben lesz újra meleg.
Ez is május.

1 megjegyzés:

  1. Képzeld Éva, én meg azt gondoltam, hogy csak mi fűtöttünk be. De már tegnap is begyújtottunk a kandallóba. Nem kicsi a lakás, de ebben a mostani időben végig felfűti néhány darab fa az egészet. Bizony, jól esik a langyos meleg.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu