2010. május 9., vasárnap

Elmúlások



Elmúlik valami, amit szeretek. Lassan elvirágzik az orgona. Még raktam a szobáimba belőle, és várom a jövő évet.
Tegnap és ma sokat beszélgettünk. Egyik előző bejegyzésemben hangsúlyoztam a fontosságát.
Máskor is megtettük ezt, de T. és L. szakítása adta nagyon a témát.
Sőt, T.( a fiú) is eljött ma ebédre a testvérével. Mondtam neki, hogy annyiszor kell neki elmagyaráznia a szakítás okát a napokban, hogy ha nem akarja, én már nem 'gyötröm' vele. Azért reméltem, hogy még van közölnivalója, és érdekli a véleményem. Így is volt. Jól sikerült beszélgetésünk volt még négyesben szakításról is, másról is.
Jó volt így a hétvége. Beszélgetések szempontjából mindenképpen. Figyeltem, hogy mi zajlik le bennem a beszélgetések alatt és főleg utána. Nyugalmat éreztem, és nagyszerűen aludtam. Megállapítottuk M-nal, hogy nem is volt és nincs is tabutémánk. Ez is megnyugtatott.
Anyuval is jó beszélgetéseim voltak ma a kórházban. Talán jön haza kedden vagy szerdán.

Sőt, M. testvére is nálam volt szombaton. Őt is jó volt látni, kávézás és pogácsázás közben megbeszélni mindazt, ami legutóbbi találkozásunk óta történt.

7 megjegyzés:

  1. Megvallom őszintén én is olyan "nagyisan" T.-vel kapcsolatos dologban bizakodtam. Nagyon-nagyon sajnálom, hogy szakitottak, ugy tünt, hogy nagyon összeillő pár volt. Persze nem minden a látszat. Remélem mind a ketten megtalálják az igazit.
    Nagyon örülök, hogy Édesanyád már a hételején kijön a kórházból, látod minden szépen rendeződik.
    A fotók csodásak, gratulálok.

    VálaszTörlés
  2. A legalsó képen nagymamám fiatal korában. Összegyűjtöttem a régi családi képeket!

    VálaszTörlés
  3. Zsóka, szívemen viselem a srácok sorsát. Ők is érzik, tudják. Anyák napján felköszöntöttek ma. Mit mondjak, jól esett. Szemem is bepárásodott.
    Ausztriában ma van Anyák napja, ők eszerint ünnepelnek.
    Anyuval ma már a kórház parkjában is tettünk egy nagyon kis sétát, és lementünk lifttel a földszintre automatából forró csokit inni...:-)
    Nem nagyon erős még, de kell mozognia, és akar is. Én pedig segítek neki, de már egyedül is szokott a kórház folyosóján sétálgani.

    VálaszTörlés
  4. A fiatalok megtalálják majd a nekik szánt utat. Viszont annak, hogy a Mamád ilyen csodásan gyógyul igazán örülök. Tulipán, orgona. Melyik az a következő gyönyörűséges virág, amit szeretsz?
    Kíváncsian várom róla a képeid.

    VálaszTörlés
  5. Boróka!Tudod, a fiatalok problémáit boncolgatva áttárgyaltuk, hogy anno mi hogyan csináltuk fiatalon. Mivel akkor mi nem ismertük egymást, sztoriztunk, emlékeztünk, meséltünk.Ki hogyan oldotta meg azt, amit kellett, főleg a szerelem, kapcsolatok buktatói terén.Nem akarunk mi T. és L.dolgába beleavatkozni most. Sőt, nagyon is ki akarjuk vonni magunkat belőle.Ha igénylik szívesen beszélgetünk velük, de szájbarágós tanácsokat sem adunk, sőt, nem adunk tanácsot.Mégis olyan jó érezni, hogy megnyíltak nekünk.
    Próbáltuk kitalálni,hogy vajon most mennyivel vagyunk " bölcsebbek". Csak úgy az ember nem kezd el beszélgetni bármiről, valami mindig megadja hozzá a kezdő lökést.
    Most éppen ők.Intelligens fiatalok, megoldják. Mi is tudjuk. Csak ők is jól megszenvedik, mint ahogy kell is.Kikerülni nem lehet. Ezzel jár.

    VálaszTörlés
  6. Anyu napról napra javul. Gyenge még, de műtét utáni korábbi önmagához képest erősebb, és ezt jó látni.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu