2010. május 26., szerda

Hírek

Már nem taxival mentünk ( autóm nincs) Anyusommal a kórházba ellenőrzésre, hanem busszal. Ez nagy hírnek számít mert eddig nem mertük a tömegközlekedést használni, nehogy véletlenül meglökjék vagy hasonló. Eső esett, de mi akkor vagy buszon vagy fedett megállóban voltunk.Összefoglalva : Nem áztunk el.:-)
Minden varrat, kapocs kinn van mától Anyuból!
M. sátorozik nézelődik Franciaországban, nagy szerencséje van, eső nincs. Montpellier-ben van most, és végre talált internet cafét. Máskor ha így elment Franciaországba, akkor is  naponta beszéltünk, de úgy látszik most olyan helyeken mászkál, ahol ritkábban van, pedig keresi.Mostantól kisebb városkákba, falvakba megy, ami szerintem nagyon jó ötlet.
Autóra nincs gondja jelenleg, majd csak ha fizetésre kerül a sor. Ugyanis szervízben van. Nem karambol, de valami kő elintézte a lámpáját, a két első kereket is ki kell cserélni. Most a részleteket nem mesélte, majd ha hazajön elmondja.
A fiúkkal ma megbeszéltem, hogy vasárnap eljönnek hozzám ebédre.Kérdeztem, hogy lenne-e kedvük országhatárt átlépni egy ebédért és a találkozásunkért. A válasz egyértelmű volt!:-)))

2 megjegyzés:

  1. Meg a megnyugtató közelséged sem elhanyagolható tényező számukra, úgy gondolom.
    Jó étvágyat, jó beszélgetést!

    VálaszTörlés
  2. Szerencsére jó a viszonyom velük. A beszélgetés is hiányzik és a találkozás is.
    Jó, hogy vannak nekem, és én is nekik. Tőlük tudom!:-)))

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu