2010. május 6., csütörtök

Nem baj!:-)



Mert a nők gyakran nem úgy gondolkoznak, mint a férfiak. Hmmm, általánosításnak hangzik... Kedves Férfiak! Bocsánat, talán az is!:-)
Mégis, most egy mélyről feltörő igazságnak érzem azt, amit leírok.
Mikor Kámból, a Jeli Arborétumból jöttünk haza, mondtam M-nak, hogy álljunk meg annál a fazekasnál, ahol múltkor a bögrém vettem.
Kérdés: " Minek?"
Válasz: "Mert lehet, hogy kellene valami feleslegeset vennem. Például még bögrét".
Hozzáfőzni való: "Van már sok otthon".
Én válaszom: "Nem baj!!!":-)
Még magyarázatképpen megjegyeztem, hogy ő is sokszor volt már Franciaországban, mégis mindig odamegy újra. M. ekkor bólintott, így már megértette. Nem elég abból soha, amit szeretünk.:-)
A két új bögrémet azonnal meggusztálgattam, mikor beültünk az autóba.
Ime a képek!
A fehér alapúhoz ugyanilyen tányérka is van.

5 megjegyzés:

  1. Helyes! Soha nem elég abból amit szeretünk.Sikerült "közös" döntést hoznatok és ez igy van jól! A bögrék nagyon szépek, én meg irigy!-:)

    VálaszTörlés
  2. Mikor hazaértünk az új bögrékből ittuk a teánkat. Nem mondta, hogy nem kéri belőle.:-)))

    VálaszTörlés
  3. Sajnos elértük azt a helyzetet, hogy egy új bögre beköltözésével egy régi családtagnak kell kiköltöznie. Vagy egy bögrének.
    Még szerencse, hogy a bögrék törnek.

    VálaszTörlés
  4. Szia! De jó téged itt látni!:-)
    Milyen igazat szóltál.Milyen sok minden benne van ebben a pár mondatodban.
    A bejegyzés óta nem írtam erről a két bögréről.
    Mi is lett a sorsuk?
    Családtaggal most nincsenek kapcsoltban.
    A kéket végül nem használtam,mert úgy gondoltam egyszer elajándékozom. Úgy is lett!
    A fehéret viszont annyit használtan, hogy elrepedt egy véletlen ütés után. Emiatt nem használom. Így teljesedett be a sorsuk.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu