2010. április 16., péntek

Tulipán helyett


Még reggel úgy gondoltam ma belefér a tervbe, hogy kimegyek a piacra tulipánért. Mert úgy szeretnék már a lakásban látni pár szálat. Annyi minden más feladatom volt, hogy már végképp nem futotta rá időmből, hogy beszerezzem. Ráadásul fel is pakoltam más boltokban, és nehéz volt minden, húzták a táskák a vállam.
Viszont virág nélkül én aztán haza nem jövök! A ház előtti fű között nőtt kis virágokból már az előkészített kulccsal a kezemben szedtem néhányat, és beletettem az újabban vázaként kinevezett 1 dl-es mérőedénykémbe. Van virágom! Az ember úgy segít magán, ahogy tud.:-)

6 megjegyzés:

  1. Azt nem tudom, a lakásodhoz illik-e. De Hozzád nagyon.

    VálaszTörlés
  2. Stali, úgy döntöttem, hogy illik a lakáshoz. :-)
    Igaz, hogy nem is gondolkoztam sokat rajta! Tulajdonképpen a virághoz illik, és ezért jutott eszembe a kis mérőpohár. Ami elgondolkodtató tulajdonképpen az, hogy sok vázám van. Kicsik is, nagyok is. Hogy miért erre a kis mérőpohárra állt rá a kezem?
    Mindegy, most már így marad!

    VálaszTörlés
  3. Na én ma hazacipeltem, úgy egyszerűsítve, hogy a tulipánt vettem meg először. :-)

    VálaszTörlés
  4. Perenne! Akkor neked van tulipánod? Az jó! Én a piacra sem jutottam el végül.Boltokban pakoltam tele a táskákat, és úgy döntöttem van minden.:-)
    Tulipánt leszámítva.

    VálaszTörlés
  5. Az áhított tulipán nem is mutatott volna ilyen jól a poharadban! :-)

    VálaszTörlés
  6. Van bizony és olyan jó ránézni :-) De minden virágra jó, nem?

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu