2010. április 10., szombat

Úton


Nem régen írtam pléhkrisztusokról, és hogy milyen maradandó nyomot hagytak bennem Szlovákia ruszin lakta vidékén Andy Warhol nyomát kutatva.
Elindultunk ma délután felfelé egy közeli dombon, hogy két eső közötti szünetben friss levegőt szívjunk. Alig indultunk el, észrevettem, hogy ahogy haladunk egyre feljebb, néhány perc múlva egy pléhkrisztus mellett fogunk elhaladni. Kívánom pár hete, hogy utamba akadjon egy, és hogy állhassak előtte pár percet meggyötört, megkopott pléharcát kutatva. Annyi kérdés és gondolat kavarog bennem.
Ma ott állt, amerre utunk vezetett.
Friss szélben, árvacsalánok tömkelege melletti úton, termőre metszett, párhuzamos szőlősorok vitték a tekintet. Az esőtől, kissé kesernyés földszagú levegőben, áprilisi fehér virágok között valósult meg a találkozás.
Valahogy így képzeltem...

5 megjegyzés:

  1. Már a múltkori 'Útszéli keresztek' bejegyzésed is tetszett és a látod az utad megint hová vezetett!! -Nincsenek véletlenek. Nagyon szépek a képeid és a bejegyzésed is mélyen megérintett. Köszönöm Neked!!

    VálaszTörlés
  2. Megadatott akkor. :)
    Igen, a fotóid is nagyon jók Éva!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm.
    A domb Sopron és Kópháza között van.

    VálaszTörlés
  4. Egy időben napi szinten mentem el egy ilyen pléh Krisztus előtt a Józsefvárosban. Érdekes kontraszt volt.

    VálaszTörlés
  5. Bogarantyú! Gondolom, mindig felnéztél rá.Én azt tettem volna. Miért tettél volna mást?

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu