2010. április 18., vasárnap

Bazsalikom



Nincs igazi kertem, de van erkélyem egy lakótelepen.
Írtam arrról már, hogy fűszernövényekre vágyom, főleg bazsalikomra és rozmaringra. Aztán ki tudja még mire?
Jó a cserepes növény, majd locsolgatom az erkélyemen, és főzés előtt a tulajdonos örömével szedek belőlük. Paradicsom is lesz itthon, olívaolaj is van a polcon, és tépem rájuk a bazsalikomot meleg nyári napokon. A mozzarellát ki ne felejtsem a felsorolásból.
Kezdem építeni a 'kertem'.
Bazsalikomom már van.:-)

12 megjegyzés:

  1. Hajrá, kedves kertépítő! :-)))

    VálaszTörlés
  2. Mozzarellát is ültetsz cserépbe? Vagy veted? :-)))

    VálaszTörlés
  3. Vénember elkérdezte előlem. Kakukkfüved is lesz?

    VálaszTörlés
  4. De szép is lenne! Egy folytontermő mozarellabokor! Nagyon szeretem:)
    Keresztanyámnak egy pici erkélye van, de dugig van virággal. Bárhol lehet kertet csinálni. A falakon is sok minden elfér. Néha úgy érzem, nekem is elég lenne:)

    VálaszTörlés
  5. Vén! A mozzarellát nem 'vetem', hanem 'vettem' eddig!
    Ha valami nagy tudományos díjra pályázom egyszer, akkor megpróbálom.Utána már boltba sem kell menni érte. Ki az erkélyre, és kész.:-)

    VálaszTörlés
  6. Stali, lesz kakukkfű is, és még gondolkozom mi minden más...
    Oreganot nagyon szeretem. Itt a helye!

    VálaszTörlés
  7. Sofia!Nem terem folyton,eszem folyamatosan. :-)
    Gondolom, egy újabb cseréppel kell majd beállítanom.
    Állnak majd,mint a katonák.:-)

    VálaszTörlés
  8. Laci! Zsebkendőnyi, cserepes kert.:-)Hol van a szépséges tiedtől? De elbabrálgatok vele.

    VálaszTörlés
  9. Bocsi! Csak hát magas labda volt...:-))

    VálaszTörlés
  10. Vén! Én is lecsaptam volna!

    VálaszTörlés
  11. Zsázsát, citromfüvet, no meg snidlinget is megéri termeszteni! Sok sikert!

    VálaszTörlés
  12. Trendo, snidlingem sokszor szokott lenni. Citromfűre is gondoltam, hogy kellene. Zsázsa nem jutott eszembe.Nem ismerem, de majd utánanézek, hogy mihez jó.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu