2010. április 7., szerda

Elmúlt a Húsvét


Hogy is telt a Húsvét?
Most tényleg azt írhatom, hogy csendben. Máskor is, de most még csendesebben.
Megterítettem szépen, ahogy máskor is, de diétásan nem is tudom, hogy lehet étkezni Húsvétkor. Anyu miatt így kellett pedig. Nincs jól ugyanis! Hasnyálmirigy- és epehólyag gyulladás után, műtét előtt nem lehet 'normálisan' étkezni.
Én a diétás és a normál étkezés között voltam. Nekem nem kellett volna a visszafogott evés, de nem árt. Mindig az volt a bajom a Húsvéttal, hogy degeszre eszem magam, pedig csak azért mert Húsvét van, nem tudok többet és nehezebbet enni. Tulajdonképpen a gyomromnak jót tett az idei visszafogottság.
Egy kis kelekólaság is vegyült az ünnepi ajándékozásba. Gondoltam, Anyusomnak veszek csokibárányt is. Betettem a kosárba a boltban. Vigyorgó, jóképű jószág, hosszú szempillákkal. Ilyenek szoktak lenni. A csokinyúl is ilyen.
Nem tanulmányoztam hosszan. Jó lesz, haladjak a vásárlással tovább...
Otthon néztem meg tüzetesebben.
A bárány = boci!!! :-)
Nyakában ott is volt , hogy ő kicsoda, de azt hittem ez csak márkajelzés.
Anyus végül megkapta ajándékba a 'húsvéti bocit'. A legsikeresebb dekorációnk és ajándékom volt.

6 megjegyzés:

  1. Nekem lelkiekben adott sokat a böjti időszak a 'várakozás' aztán a Nagycsütörtök, Nagypéntek majd a Feltámadás- Hívő-templomba-járó emberek vagyunk családommal együtt. Lányaimmal-unokámmal együtt lenni mindig öröm és boldogság.

    VálaszTörlés
  2. Martha!
    Az ünnep ezen részét tekintve vannak még 'tennivalók', ha ezt így lehet nevezni. Hiányzik az, amit lelkileg kaphatok Húsvét táján. Tenni szeretnék azért, hogy másképp legyen.
    Már nem kenhetem a neveltetésre, önálló, saját döntést hoztam.

    VálaszTörlés
  3. A Húsvétban is, akárcsak a többi ünnepben, a legjobb az együttlét, a szeretet átadása. Na, és kapni sem mellékes belőle egy keveset. Azért, két személy sem jelent egyedűl létet... Főleg, ha az bensőséges, és őszinte. Tanulság persze, mindenben van! :-)

    VálaszTörlés
  4. Laci! Ez a része rendben is volt. Adtam és kaptam!
    Együttlét is volt.:-)

    VálaszTörlés
  5. Az ünnepeid is olyanok, mint amilyen te magad vagy. Szerethetőek!

    VálaszTörlés
  6. Mi itt "mindnyájan" szerethetők vagyunk! Csak, kár, hogy nem mindig tudunk róla. :-)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu