2010. április 6., kedd

Schein Gábor: ( közömbös dolgok)


engem a közömbös dolgok ragadnak
magukkal leginkább. egy ház homlokzata
például, az ablakok és az emeletek ritmusa,
ami egy kicsit mindig kiszámíthatatlan.
hol itt, hol ott marad nyitva egy ablak,
hol itt, hol ott engednek le egy redőnyt.
vagy ugyanúgy az emberek mozgása.
nincs két egyforma járás, a törzs,
a csípő, a comb és a lábszár finom
tömegviszonyai rengeteg hiba lehetőségét
hordozzák és megismételhetetlenek.
szeretem nézni, ahogy az emberek
járkálnak az utcán. mozgásukban és
abban, ahogy ott vagyok, mindig van
valami a feltarthatatlan zuhanásból.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól megfogtad a lényeget. Az élet szemlélődésének csodálatában rejlik, az eljövendő tudás.

    VálaszTörlés
  2. Engem a feladat hoz lázba, és a jól elvégzett feladat utáni büszkeség-öröm szerez boldog pillanatot.

    Az életet élni szeretem, nem szemlélni. :)))

    VálaszTörlés
  3. Én szeretek nézelődni, figyelni,tanulmányozni.Ülni pl. egy idegen vagy akár ismert helyen egy padon, és figyelni a történéseket, az embereket, a kis eseményeket...
    Az évszakok változását, egy kávé gőzölgését, fákat, hullámokat, bármit.
    A feladatot is elvégzem természetesen, enélkül nem megy semmi.Úgy örülök utána a sikernek mint te vagy legtöbbünk.
    De a csendes személődés nagyon része az egyéniségemnek, életemnek.Így pihenek, töltődöm.

    VálaszTörlés
  4. De szeretem a tettrekész embereket a közelemben, mert mindig megadják a mélázásomból a kezdő lökést a tettek felé...:-)
    Nekem néha nem árt!

    VálaszTörlés
  5. Érdekes! Pont így vagyok én is ezzel. :-)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu