2010. április 24., szombat

Szemtől-szembe



Időnként egymás szemébe kell néznünk...:-)

3 megjegyzés:

  1. Én most azt teszem! Szia!! Addig jó amig egymás szemébe tudunk nézni. Gratulálok a zenéhez, nagyon klassz.

    VálaszTörlés
  2. Szia, Zsókám! Gondoltam, legyen ilyen kép is.:-) Hogy a szemetekbe nézhessek, és ti is megtehessétek ugyanezt.:-)
    M. autójának elromlott ma az ablaka. Nem tudtuk felhúzni. Minden szervíz zárva, de akart vásárolni is hazafelé jövet. Én maradtam a kocsiban, hogy nehogy valakinek megtetsszen a nyitott ablak, és egyéb gondolata támadjon... Közben kattintgattam. Magamról, mivel más téma nem volt.:-)
    Szeretem Leonard Cohent.Reméltem, hogy lesz akinek még tetszeni fog, ha hozzám jön.Így is lett!

    VálaszTörlés
  3. Jennifer Warnes háttérénekesnő hangja is gyönyörű. Én nagyon szeretem. Sokáig Cohen mással nem is volt hajlandó énekelni. Később az énekesnő önálló karriert kezdett.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu