2010. április 17., szombat

Valami


Kora este végighúztam az ujjaim az ablakpárkányon és a fehér műanyag székeken. Semmi különös. Ma reggel újra megcsináltam ronggyal is.
Valami...!
M. ma akart Franciaországba repülni. Este jött Schwechatról az sms neki: "Járat törölve!" Számított is rá. Szabadságot is lemondta azóta már.
Néha azt hisszük, hogy az ehhez hasonló hírek csak Híradó témák.
Ezek szerint személyesen is érinthetik az embert.
A természet pedig varázslatos és erős, megmutatja, hogy nekünk kell engedelmeskedni neki.
Egyet pöffent, és haptákban állunk.:-)

6 megjegyzés:

  1. "egyet pöffent és haptákba állunk!" Milyen igazad van! Csak az ember lehet olyan öntelt, hogy azt hiszi, uralni tudja a természetet. Talán, mert a Természet nagyon türelmes.

    VálaszTörlés
  2. Bizony érinthetnek személyesen. (Érintett vagyok, erősen.) És az ember előre nem is tudhatja, hogyan fog majd reagálni, de jobb, ha megszokjuk, hogy az élet nem mindig tervezhető/kiszámítható.

    VálaszTörlés
  3. ez irritálhatta a torkom? ezért köhécsltem biciklizés közben?

    VálaszTörlés
  4. Ma este megint letöröltem alaposan a fehér székeim. Holnap reggel újra 'ellenőrzést' tartok. Mivel a hamufelhő elhagyta az országot, reggel már nem fedheti semmi őket.
    Nem tudhatom mi ez, de ilyen gyorsan nem szokott rárakódni semmi a székekre.
    Láttam képet a neten, amit más is feltett furcsa lerakódásokról.
    Részeg Szamár, a természet türelmes. Mi meg piszkáljuk az alvó oroszlán bajszát.Aztán egyszer horkant egy nagyot.És örüljünk, ha csak horkant!
    Missmigrans, itthon vagytok még ezek szerint, és éppen a visszautazásban akadályozott meg ez a helyzet?
    Aliz, nem tudom, én ma nem voltam kinn, mert benti dolgaim voltak egész nap. Ha máskor nem szoktál így köhécselni, akkor akár ez is lehetett. Ellentmondásos híreket hallottam arról, hogy a kerülhet-e olyan alacsonyra, hogy beszívhatjuk.De nem tartom kizártnak, hogy hulljon is valami le a felhőből. Ezek egy laikus töprengései itt!:-)
    Azt hallottam, hogy fedett programot válasszunk ma, de azt is, hogy semmi gond nem lehet kint sem.
    Én éppen főztem, délután is benn voltam. Ha nem így alakul, lehet, hogy kimentem volna én is a jó idő miatt. Nem hiszem, hogy túl nagy koncentrációban volt bármi a levegőben.De a médiában sem bízom már.
    Ez van!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu