2010. április 11., vasárnap

'Alkottam' :-)

Akkor most egy kis hírt adok közre.
Tegnap alkottam!:-)
Meggyújtottam a mécsest, és megláttam ezt követ is az egyik polcon. Mécses rátettem, és elégedett voltam a látvánnyal. Na, azért művésznek nem éreztem magam, de ennél egyszerűbb, természetesebb mécses- és gyertyatartóm még úgysem volt.:-)))
Ezt a követ egy esős sétánkon egy a frissen szántott földből fordította ki az eke. Még a sétánk elején tetszett meg, táskába be is tettem, és cipeltem végig. Nem mintha olyan nagy lenne, egy marokban elfér, de mivel társa is akadt utána, így nehezékeknek is hívhatnám. Mert kettő kő azért már húzta a vállam.
Tegnap mécsestartó lett belőle.
Nem kell túlbonyolítani semmit. Ezt is leszűrtem az esetből. Egy mozdulat, és még egy... Aztán jöhet a felismerés, hogy jó lesz ez így.
Ennyit az alkotásomról.
Ennyire futotta!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu