2010. március 15., hétfő

Visszazökkenés


Az ünnep ma számomra azt jelentette, hogy még egy napot itthon maradhatok. Talán éppen ez kellett, hogy összekapjam magam annyira, holnap már dolgozhassak.Ünnepélyre régóta nem megyek már. Minden ünnep számomra már magánügy, bármilyen ellentmondás is ezt így kijelenteni. Kerülöm a tömeget, pláne akkor, ha annak bármilyen köze is lehet a politikához, vagy amit odavezethet, hogy valamilyen propaganda célra használjanak, provokáljanak, hőbörögjenek. Így választás előtt mindez előfordulhat.
A magam módján ünnepelek csendben.
Kinn hideg szél, eszembe sem jutott bárhova menni a lassan szűnő betegségem miatt sem. Egyetlen sétám Anyuhoz vezetett, együtt ebédeltünk, beszélgettünk, majd ő megnézett valamilyen sorozatot. Könnyedet, valami szappanoperát. Azt mondta neki most csak ehhez van ereje, és valamikor korábban bekapcsolódott a sorozatba. 

3 megjegyzés:

  1. Én sem voltam ma sehol. Még az udvarra is csak kényszeredetten... Néztem az ünepséget a TV-ben, de mélyebben nem bonyolódtam én sem bele. Örülök, hogy jobban vagy már, és anyukád is lábadozik. Holnap vissza kell vinni Snupyt az állat orvoshoz, holnap után meg magamat. Persze, nem oda! Szép álmokat: Laci

    VálaszTörlés
  2. Jó olvasni, hogy jobban vagy! Szelíd szép napok vannak mögötted. Ami a politikai ünnepeket illeti nem hiszem, hogy normális embereknek lenne még kedvük ezekhez a játszmázásokhoz. Mert ünnepnek nem nevezhetőek ezek az alkalmak.
    Mi tujákat és primulákat ültettünk az elfagyott növénykék helyett.
    Nagyokat bóbiskoltam és nagy részt ágyban igyekeztem gyógyulgatni. Sajnos nem olyan eredményesen, mint Te!

    VálaszTörlés
  3. Úgy látom, hogy nem csak nekem volt visszafogott napom 15-én.Ha az ünneplés csak arról szólna, amiről kell, akkor még figyelemmel is kísérném márcsak a hangulat miatt is. De...
    Mivel kérdés volt, leírom, hogy a nemzeti színű szalagot nem én tettem a bokorra. Ott volt már, mikor fotóztam.
    Látom, hogy nem valami jó az egészségünk mostanában. Várom, hogy kifelé menjünk a bajainkból.Mert egyszer úgyis jobb lesz.
    Snupyval mi van?

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu