2010. március 2., kedd

Üres vázák, üvegek virágokra várnak




Ha lesz majd sok virág, akkor lesz a lakásomban is. Most nem a cserepesre gondolok, hanem, amit szedni lehet. Kertem nincs, néha a piacon is vehetek, vagy a legközelebbi boltnál áruló idősödő férfinél is. Délelőtt szokott tavasztól árulni, zöldséget, gyümölcsöt, virágot a kertjéből. Szedhetek csak úgy virágot a réten, szántóföld mellett is. Hiába lakom lakótelepen, húszperces séta után kertek alatt haladok szántóföld mellett. Biciklivel is mehetek földúton repceföldek, búzatáblák, kukoricaföldek között. Szoktam is tekerni egyet ebbe az irányba. 
Kiránduláskor szedhetek közben virágot is. Azt mondják a gazvirágok nem nagyon bírják a bent létet, de majd gyakran cseréltetem őket.
Amúgy, most még a jobbára üres üvegjeim, vázáim várják a tavaszt, a nyarat.

2 megjegyzés:

  1. Nem hinném, hogy van szebb egy frissen szedett mezei csokornál. Nagyon kedvelem őket én is. Főleg amikor nyílik a szagosmüge és a búzavirág. Sokan meglepőnek tartják, de a katángot is kedvelem. Régen a mező mellett nyaraltunk. Szerettem, hogy naponta vihettem friss virágot a szüléimnek.

    VálaszTörlés
  2. A katángot én is nagyon szeretem.Tökéletesen szép, egyszerű virágja van.A színe is tetszik.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu