2010. március 3., szerda

Virágok


Bent könnyebb tavaszt csinálni, főleg akkor, ha esőt, havasesőt jósolnak hétvégére. Nem biztos, hogy megvalósul, az sem biztos, hogy éppen itt, de várható.
Kollégámtól kapott aranyeső ágaim nyílás előtt vannak. Még 1 nap, és lesz egy napsütötte sárga foltja a szobámnak.
A korábban említett üvegek sem üresek már. Ajándékba kapott barka került az egyikbe, általam ma vett tulipán a másikba.




"Nevelj virágokat,
Vegyél virágokat,
Ápold sokféleségüket."
Stephanie Dowrick

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem az új dolgok és a régiek találkozását, virágból azonban a friss a legszebb.

    VálaszTörlés
  2. Az emlék miatt is őriz az ember régi dolgokat.De az már mind múlt, a jelent kell előtérbe helyezni.
    Régebben jobban ragaszkodtam emlékekhez, ma már nem annyira. Inkább a családi emlékek érdekelnek, nem a sajátjaim.

    VálaszTörlés
  3. Azt gondolom, hogy a kor bölcsességével jár együtt, hogy az ego helyét a közösségért való létezés foglalja el.

    VálaszTörlés
  4. Lehet, hogy elitélendő, de a nagyon nagy közösség felé nem vonzódom. Nem a közösségért létezem, soha nem voltam közösségi ember.Mindig az egyedüllét felé mentem. Egyre inkább a magam világa érdekel, de már nem az emlékeim. A jelen, és néha bekúszik a jövő.A jelenben annyi, hogy hogyan éljem meg jól és teljesen, amennyire csak lehet.Hogyen tegyek úgy, hogy én vagy más se sérüljön. Nehéz, de ez foglalkoztat. Ha a közösségről van szó, akkor a mikroközösségek, egy másik ember foglalkoztat.Inkább az egyén, mint a csoport.
    Ennek ellenére a munkám az, hogy a csoportokért legyek. De ez nem zárja ki egymást. A csoportban egyének vannak az ő világukkal. Máris a helyemen vagyok, ha így látom a helyzetem és a munkám.

    VálaszTörlés
  5. Boróka! Lehet, hogy te is így értetted!

    VálaszTörlés
  6. Nem egészen. Azonban túl hosszú lenne kifejteni. Holnap írok róla egy postot.
    Megér a téma egy bővebb kifejtést.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu