2010. március 11., csütörtök

Tavaszi képek helyett ma reggel...


4 megjegyzés:

  1. Igen, bizony, már jó lenne a fincsi napsütés, a hó helyett.Nálunk nem esett ennyi, és el is olvadt.
    Jobban vagy? Pihentél is?
    Nem vagyok ám neveletlen, azért nem köszöntem még meg a képet, mert nem kaptam meg email-ben.
    Pihenj sokat!

    VálaszTörlés
  2. Compot! Kétszer is elküldtem pedig a képet! A második ott van az "elküldöttek" között. Megpróbálom harmadszor is.
    Pihentem, köszi az érdeklődést!

    VálaszTörlés
  3. Elküldtem újra! Ott van a sikeresen elküldöttek között most is a mail a csatolmánnyal együtt freemailes ládámban!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm a kedvességed, megkaptam!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu