2010. március 23., kedd

Kert helyett


Többet dolgozom az otthonomon, mint máskor. Régóta úgy érzem belaktam, szinte minden a kezemre áll már azon a 61 négyzetméteren.
Bizonyos holmik megértek a cserére. Új székeket vettem az erkélyemre. Délelőtt süti a nap az erkélyt, délután árnyékban van. Nyáron ideális hely, hogy úgy legyek otthon, hogy levegőn is legyek. Kávézások, újságok, könyvek olvasásának színhelye, és egy kis napsütés begyűjtése különösen tavasszal.
Vágyam, hogy mindig friss bazsalikom és rozmaring legyen otthon. Veszek cserépben lévőt, és kiültetem őket erkélyládába. Rozmaring kell, ha húst akarok enni, bazsalikom pedig az abszolút kedvenc a jó olaszos salátákhoz és a tepsiben sült zöldségjeimhez. Majd egyszer írok róla.
Másik nagy kedvenc az oregano, de azt szárítva veszem. Volt már úgy, hogy pizzériában kellett még egy-két szórást kérem, mert nekem a normál mennyiség, amit adnak nem elég. De leginkább viszek magammal, hogy nehogy kevés legyen, de kérni se kelljen. Lehet, hogy veszek oreganot is ültetésre?

6 megjegyzés:

  1. Örülök a kis kerti művészkedésednek. Biztos vagyok benne, ha az élet úgy hozná, a nagyban is megállnád a helyed. Nehéz megtalálni a helyes arányt ebben is. A miénk, már mos túl nagy nekem! :-) Persze, ezt csak neked és hallkan.... A lényeg, hogy az ember örömét lelje benne. Ebben is! :-)

    VálaszTörlés
  2. Laci, te aztán sokat dolgozol a kertben, és ott van a birtok is mellé!
    Lurkóknak legalább van zöldség és gyümölcs.Gondolom, azért is a nagy hajtás.
    Mikor jönnek húsvéti szünetre? Most nagyon rövid lesz.

    VálaszTörlés
  3. Szia..és üdv!nekem van oreganom a kertben..igaz hogy szurokfű..remélem ugyanaz!fantasztikus szárazcsokornyi nő!...sokat be is tettem fűszertartóba is!..a rozmaringot az enyémek nem szeretikk..alig teszek bele egy icipicit..máris a fiúk"kiszúrják"..nagyon tetszik a blogod ..és jómagad is,mindennel ami benned van!!!!A száraz oreganot egy 100éves nagy UNICUM..os üvegben tartom..szenzációs,a sötétlila kis virágaival!!!!

    VálaszTörlés
  4. Márta, üdvözöllek nálam!:-)
    Nekem nincs kertem, csak egy erkélyem, egy lakótelepen.
    Nagyáruházakban veszek egy -egy cserép fűszernövényt, és azt locsolgatom, és használom.
    Oregano a mániám. Mikor mentünk egyszer pizzériába, akkor kértem még egy plusz adag szórást a pizzámra.Nem voltak fukarok!:-) Volt úgy is, hogy vittem magammal, hogy ne kelljen kérni még.:-)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu