2010. március 31., szerda

Kisvárosi tavasz



Sofia írt is, és képeket is hozott a 'halványzöld tavaszról'. Le is írtam nála, hogy itt még valahogy nem halványzöld. Úgy döntöttünk, hogy a városokban nem lehet annyira észrevenni még a tavasz jöttét, mint pl. vízparton, a Duna mellett.
Ma ügyintéztem egy munkahelyi értekezlet után az OTP-nél, UPC-nél. 'Nemszeretem' munka.
Kezemben a lista, hogy még mit és milyen sorrendben intézzek, amikor észrevettem, hogy a városba is beszökött a tavasz. Még azt is leírom, hogy a volt gimnáziumom előtti parkban jártam éppen akkor.
Ott álltam a gesztenyefa alatt újra, mint mikor órák után a menzára vártunk csapatokba verődve ebben a parkban, ez alatt a fa alatt.

2 megjegyzés:

  1. Kalapocska!Ma sok szép virágot láttam, főleg virágzó fákat.Fényképezőgép nem volt velem, de jól bevéstem a látványt.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu