2010. március 25., csütörtök

Márai Sándor: Arról, hogy a dolgokat meg kell várni


Megvárni, egy angyal és egy szent türelmével, amíg a dolgok - emberek, eszmék, helyzetek -, melyek hozzád tartoznak, eljutnak hozzád. Egyetlen lépést sem sietni feléjük, egyetlen mozdulattal, szóval sem siettetni közeledtüket. Mert bizonyos emberek, eszmék, helyzetek, melyek életedhez, jellemedhez, világi és szellemi sorsodhoz tartoznak, állandóan útban vannak feléd. Könyvek. Férfiak. Nők. Barátságok. Megismerések, igazságok. Ez mind feléd tart, lassú hömpölygéssel, s találkoznotok kell egy napon. De te ne kapkodj, ne siettesd útjukat és közeledésüket. Ha nagyon sietsz feléjük, elkerülheted azt, ami fontos és személyesen a tiéd. Várj, nagy erővel, figyelmesen, egész sorsoddal és életeddel.

10 megjegyzés:

  1. Ez így igaz. Azonban néha a legnehezebb dolog pont a várakozás maga.

    VálaszTörlés
  2. Néha nehéz, viszont ha éretlenül elébe mész a dolgoknak, akkor az nem ugyanaz, mintha kivárod.
    Mindennek megvan a maga ideje...

    VálaszTörlés
  3. Hát tudod, nekem ezt még tanulni kell... kicsit előrébb vagyok, mint korábban, mert nem egy gyerek toporzékolásával akarok RÖGTÖN mindent, hanem képes vagyok várni. Csak éppen, nem eleget..:(((

    Viszont ha minden igaz, van még időm gyakorolni.. (bár, hogy mennyi időm van, azt csak a Jóisten tudja...) én remélem, sőt hinni akarom, hogy még sok, sok, sok, hogy van időm arra, hogy minden elérjen, ami felém tart... a boldogság már megérkezett... a többire meg.. várok, várok, várok...

    VálaszTörlés
  4. Én sem tudok mindig várni. Utólag mindig kiderül pár dologról, hogy kellett volna még várni, és nem belekezdeni, vagy elémenni bárminek, amiről éreztem, hogy még korai.
    Aztán pár negatív lecke után az ember tanul.
    De nem mindig sikeresen. Mert ilyen az ember. Nem is általánosítok inkább.
    'Én' ilyen vagyok, de már türelmesebb, mint voltam.
    És elfogadóbb is.

    VálaszTörlés
  5. Így vagyon ez kérném szépen. A kor megtanít bennünket várni és elfogadni. Kit előbb kit később....

    VálaszTörlés
  6. Virtuóz rimtechnika briliáns remekmű

    VálaszTörlés
  7. Szerintem hianyzik belole a péni$z

    VálaszTörlés
  8. Büdösek vagytok

    VálaszTörlés
  9. Aki büdös, az mások péniszére is egyben!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu