2010. március 10., szerda

Séta



Mivel városban lakunk - én mégha kisvárosban is - a sétánk egyik kedvenc helye egy falu. Majdnem mindegy hogy hol, közel, távol, már ismert vagy számunkra ismeretlen helyen.
Múlt szombaton M. azt mondta, hogy talál egyet, ahol még nem volt a megyében, menjünk el oda szétnézni. Volt még egy oka is, ami számára vonzó. Van egy kis repülőtere a helynek, látta a neten. Azt is meg kellene nézni.
Elindultunk. repülőteret autóból láttuk, utána megálltunk a templomnál, bementünk a temetőbe, majd tettünk egy sétát a faluban és környékén a friss, tiszta levegőben.
Pusztacsalád nevű településen voltunk.

4 megjegyzés:

  1. Éva azt a gyönyörű motívumos képet elküldenéd nekem emailban? antalildi57@hotmail.com
    Nekem a templomos képtől indult a vetítés, ha jól számoltam, a hatodik. Előre is köszönöm, Ildikó

    VálaszTörlés
  2. Compot, szívesen, már megy is a kép.
    Boróka, fotózni, megélni, érezni is jó egy ilyen környezetet.

    VálaszTörlés
  3. Compot! Elküldtem, még akkor a képet.Jött egy üzenet azóta a citromailtől, hogy nem érkezett meg hozzád. Keresem az okát, de lehet hogy a keresés helyett inkább újra küldöm.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu