2010. március 7., vasárnap

Egy napon belül...




Szombat reggel napsütés volt, de csípős idő. Tavasznak talán nem volt mondható az idő a hideg miatt, de a színek legalább emlékeztettek rá, ezért tavasznak hívom. Este hóesés, és a hó a mínusz 3 fok miatt meg is maradt. Tavasz és tél egy napon belül.
M. azt mondta reggel, hogy bár sok falut látott már a megyében, egyet mégis kiválasztott, amit még nem. Nagyot sétáltunk, hatalmas tér is fogadott minket, egy mezei sétára tökéletesen jó volt.
Hazaérve a hangpostámon az a hír fogadott, hogy Anyu kórházba került. Még jó, hogy pár napja a hangpostámmal felmerülő problémát jelzésemre helyrehozták. Így Anyu üzenete eljutott hozzám.
Indulás hozzá késő délután a kórházba. Nem a szívével volt a probléma, eredmények ezt mutatják. Ezt én jó hírnek is mondom, mert infarktus volt az első gyanú.A sürgősségiről átkerült a belgyógyászatra további kivizsgálásra még este.
Hidegben hazaértem este, és ez jó volt. Viszont nem vettem meleg cipőt sietettemben, és hazafelé jól átfázott a lábfejem a hóban és mínuszban. Ez nem kellemes érzés most, kissé hasogat. Meleg zokni viszont segít.
Este bambultam, nézegettem a jó meleg szobában immár kinyílt aranyesőmet, és meleg teát iszogattam a fazekasnál vett bögrében, gyertyát is gyújtottam a szintén ott vett gyertyatartóban.
Így zártam a napot.

6 megjegyzés:

  1. No akkor igyekszem röviden: Szívpanaszokat okoz a hirtelen jött hideg ugyanis az erek összeszűkülnek. Azonban azon kívül, hogy ilyesztő talán nincs nagyobb baj!
    Kutya!
    Ha megtámad egy kutya le kell feküdni a földre. " Füled farkad" behúzni és ha lehet nem mozdulni. Akkor ott hagy, mert nem érdekes a zsákmány. Bottal nem tanácsos feléjük menni ha többen vannak, mert támadásnak veszik.
    Gyönyörű az aranyesőd.
    Martint sajnálom, hogy megharapta a kutya! Örülök, hogy nem lett baja!

    VálaszTörlés
  2. Valószínű az epegyulladás is
    közrejátszik a nyomó, szorító fájdalomban. Már voltam nála ma, holnap folytatódnak igazán a vizsgálatok.Hétvégén nem nagyon.
    Le nem feküdtünk a földre a kutyák " megfékezésére", bot nem volt nálunk, de nem is használtuk volna. És egyébként sem semmi olyan mozdulat, egyéb, ami fenyegető volna. Azt tudjuk, hogy nyugton kell maradni. Mégis harapott...
    M. mesélte, hogy egyszer meglódította ösztönösen a táskáját. Valószínű akkor használta a kutya a fogát.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép bögrét vettél. Imádom a bögréket, van is itthon jópár. A családom csak bögremániáról beszél.
    Ilyenből még a tea is jobban esik.
    Használd egészséggel.

    VálaszTörlés
  4. Köszönönöm Compot.Bögremániám nekem is van!:-)

    VálaszTörlés
  5. A Mamának jobbulást kívánok, vigyázzatok Rá!
    A kutyatámadásnál én nemigen tudnám, mit tegyek. Csak a sajátjainktól nem félek, az idegen kutyikat elkerülöm. Nem mondom, hogy félek, ha meglátok egy kutyát az utcán, de...
    Biztosan hamar meggyógyul M. sérülése.

    VálaszTörlés
  6. Compot!
    Hirtelen rontottak elő ezek a kutyák. Ha korábban észrevesszük őket, lehet, hogy nem megyünk tovább. Bár ki tudja, általában szelíd kutyákkal találkozunk eddig. Nincs rossz tapasztalatunk, így a félelem sem erős. Illetve nem volt erős eddig! Kell idő, míg kikopik belőlünk újra ez az érzés.
    Köszönöm az Anyunak szóló jókívánságaid.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu