2010. március 12., péntek

Hangulat



Kinyitottam az ablakot, hogy friss levegő jöjjön be.
Megpörgettem a kristálygömböm, szivárványos pöttyök futottak végig a falamon. Felső szomszéd ereszéről márciusi hólé is csillogott, ahogy cseppenként lassan fogyott és egyre fogyott a víz a gratvitációnak engedelmeskedve.
És akkor megszólalt egy madár is...



Babits Mihály: Ősz és tavasz között


“…olvad a hó, tavasz akar lenni.
Mit tudom én, mi szeretnék lenni!
Pehely vagyok, olvadok a hóval,
mely elfoly mint könny, elszáll mint sóhaj.
Mire a madarak visszatérnek,
szikkad a föld, híre sincs a télnek…”






2 megjegyzés:

  1. Szia Évike! Örülök, hogy elért Téged is a tavaszváró áhított hangulat. Már nagyon vágyik erre, fű, fa, virág, s állati, emberi lények egyaránt. Ma meg volt, munek meg kellett lennie. Jól vagyok. Puszika!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Örülök, hogy túl vagy rajta. Majd biztosan írsz róla. Azt hittem benn is kell maradnod a kórházban, de ezek szerint nem. Vagy bevittél egy laptopot?
    Gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu