2010. február 16., kedd

Szombat este és vasárnap


A szombati hideg kintlét ( élveztem/ élveztük) után az este és a vasárnap bent telt. M. este hazament, és én a múlt heti elmaradt hétvégét ( munka+ tanfolyam) pótoltam ezen a hétvégén. A film, ami elé kényelmesen beülök - ha csak tehetem -, és nyomonkövetem minden kockáját, az Agatha Christie szürkeállománnyal rendelkező és szürkeállományt megmozgató Poirot-ja. Persze, ha Miss Marple nyomoz, akkor is befekszem a fotelba, valami teaféle is van mellettem. Figyelem az angol környezetet, a finom edényeket, a teázás kellékeit, és nyomozok. De soha nem a nyomozáson van a hangsúly nálam, hanem a finom környezetet élvezem.
Másnap akár kuglófot is süthettem volna, be is harangoztam, hogy talán lesz, de helyette a sütőben kedvenc sajtos brokkolim volt ebédre.Mondjuk, ami késik nem múlik, hamarosan lesz kuglóf. 
Régi képek vannak róla, néhányszor megsütöttem már.

2 megjegyzés:

  1. Szeretem az ilyen csendes napokat. A képeidet nézegetve könnyű volt elképzelni a kedvenc tárgyaid között.
    Mindig a nyugalom meghittsége vesz körül, miközben itt barangolok nálad.

    VálaszTörlés
  2. Megteremtem magamnak ezeket az órákat.Nagyon kellenek.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu