2010. február 13., szombat

Fagyban, szélben









Talán az utolsó igazi téli nap volt.
Egyszer vége lesz a februárnak és utána a tavasz jön, akár gyorsan, akár lassan. A mai nap hófúvással, jeges széllel, apró havas tűszúrásokkal az arcunkon telt. Sapka alá sapkát tettem, harisnyanadrágra zoknit, és a legmelegebb kabátom volt rajtam és kesztyű.
Akartuk ezt a téli napot kinn tölteni, hogy dacoljunk az elemekkel, kipiruljon az arcunk( megtörtént), majd naponta többször is behúzódjunk a melegbe valahova: halászcsárda, autó többször, cukrászda, otthon. 
Utána újra ki! :-)

2 megjegyzés:

  1. Ismerem az érzést. Összefagyva, átázva hazajönni, átöltözni, teát főzni és bekucorodni valahová egy jó könyvvel....vagy egyszerűen csak kortyolgatni a gőzölgő, illatozó teát. Lehet, ma messzebbre sétálok:)

    VálaszTörlés
  2. Jó messzire barangolni, utána az említett teával csak úgy lenni... Nagyon jó lesz Neked.
    Már az is nagy élmény, ahogy száraz otthoni kényelmes ruhába átöltözik az ember, és meggyújtva egy-két gyertyát figyeli, hogy forr-e már a teavíz.
    Én ma benti napot tartok.Egyedül vagyok, és az egyedüli piszmogást, olvasást, mit tudom én mit- ami éppen jön-, fogom csinálni. Tegnap elég volt kinn. Hacsak valami erő ki nem húz, de nagyon nagy erőnek kell annak lennie!:-)
    Ki tudja?

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu