2010. február 22., hétfő

Másik tulipán



Természetesnek kell venni a búcsút. (?)Van ami jön, velünk van, majd távozik. Ime, az utolsó képem a sokat fotózott rózsaszín tulipánomról. Ez a virág jelentette nekem a tavasz jöttét. A Valentin napot is, mert abból az alkalomból kaptam.
Csak úgy szó nélkül kidobni nem akartam. Lehet, hogy másnak ment volna, de nekem nem. Szerintem sokan éreznek így, ha valami hozzájuk nőtt érzelmileg. Búcsú előtt megköszöszöntem neki, hogy velem volt. Mindenféle érzelgősség nélkül, de mégis természetes volt.
Tegnap vettem helyette egy másikat. Fehéret akartam, de "csak" piros volt abban a boltban, ami hozzám közel volt. Aztán úgy döntöttem, hogy ennek így kell lennie. A piros tulipán akar hozzám jönni. Nem is gondolkoztam sokáig. Vettem egy szálat. Most sem többet. Egy szál nekem éppen elég. Nekem egy szál néha szebb, mint egy csokornyi.
Van a lakásban egy kertem. Van egy tulipán benne!:-)

2 megjegyzés:

  1. Nem véletlen, hogy piros tulipánt vettél. Energizál melenget. A primula és a kép is pros harmóniájú. Most erre a színre van szükséged biztosan.

    VálaszTörlés
  2. Nem piros tulipánt akartam, de annyira kínálta magát, hogy megvettem!:-)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu