2010. február 25., csütörtök

Munka után



Este 10-ig dolgoztam. Hazaérni jó, ilyenkor későn különösen jó, meggyújtottam a mécsest.
Busszal jöttem, kezemben nagy csokor aranyeső duzzadó rügyekkel, de még kinyílatlanul természetesen. Szerencse, hogy ilyenkor már aránylag kevesen voltak a buszon. Zsúfolt buszra nem is merészkedtem volna fel ekkor a csokorral. Kollégám hozta a "tavaszt" nekem. Nincs kertem, de valahogy mégis alakul a kert a lakásban. :-)Kicsit levágtam az ágak végéből pár perce, két vázában is elhelyeztem őket, és várom a sárga eredményt.

1 megjegyzés:

  1. Jó volt megint nálad. Megnyugtató a pislákoló mécses lángja. Szeretek este elcsendesedni a lefestett hangulataid által.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu