2010. február 21., vasárnap

Ebédem



Ma nem akartam húst enni, nem kívántam. Hétközben a munkahelyemen ebédelek. Elégedett vagyok a konyhájával, de elég sokszor van hús. Tegnap halat ettünk, ma pedig valami olyanra vágytam, amiben nincs hús. Felhasználtam, azt is így, ami volt itthon.
Krumplit vékony szeletekre vágva megfőztem. Egy sütőtálat kiolajoztam megszórtam zsemlemorzsával. Gombát póréval kicsit megpároltam, sütögettem. Összekevertem egy kefírt egy tojással, reszelt sajttal. A pórés gombát aztán rá a krumplira, arra rá a kefíres, sajtos keveréket, melybe tettem oreganót (szeretem nagyon) és egy leheletnyi szerecsendiót. Még rá reszelt sajtot. Be a sütőbe, míg a sajt szépen, barnán, sülten ráolvad!
Jól esett. Délután Anyu volt nálam, és megkérdeztem, hogy megbírkózna-e a maradékkal. Kérte, és közben beszélgettünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu