2010. február 22., hétfő

Primula


Primulát is vettem. Ez a másik tavaszi virág jelenleg a lakásomban.
A primulát egy bekeretezett képeslap alá tettem. Itt van mind a kettő a monitoromtól kb. fél méternyire. Felpillantok, és látom őket.
Pár hete M-nal Soproni Horváth József festő állandó kiállításán voltunk nem először. Ez a piros, amiben a fiatalabb nő van, nekem mindig is tetszett. Hosszabb ideig álltam ezelőtt az akvarell előtt, mint a többi előtt.Vettem is róla egy képeslapot. Volt itthon egy aranyozott keretem. Beletettem a képet.

3 megjegyzés:

  1. A legjobb dolog az ilyen "apróságoknak" örülni. Mert ezekből minden nap van.. és akkor folyamatosan lehet mosolyogni, icipicit boldognak lenni.

    Szeretem ahogy összeválogatod a színeket és a képeket:)

    VálaszTörlés
  2. Készültem Neked egy kis aprósággal úgyis szereted a meglepiket, főleg ha hangulatosak.

    VálaszTörlés
  3. Már jártam ott, eddig két teát kóstoltam meg.Írtam is,hogy melyek azok. Köszönöm.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu