2010. február 7., vasárnap

Hullám


Állandóan jönnek a hatások, és ráérzek, ha valami nekem abból kell, mert életemnek abban a részében vagyok éppen, ahová beillik. Vagyis a hatás kibontható, beilleszthető, fejleszthető, életem részévé tehető, jókor, jó helyen jött. A blogvilágban is, a valós életben is megtalálnak a számomra fontossá tehető emberek, segítenek utamon menni, tanulok tőlük. Gátolnak is, de meg kell találni a tőlük elvezető utat, abból is tanulok mindig.
Most éppen elkapott egy hullám, valami pozitívan rám ható hullám. Hullámok? Érzem, hogy valami jót találtam, hogy valami nagyon beilleszthető az életembe, mert éppen ez hiányzik nekem.
Most még csak hagyom, hogy hasson rám, nem is tudom hirtelen, hogy mit kezdjek vele. Bontogatom, rakosgatom, keresem bennem a helyét, hol van az űr, ahová illeszthető. 

2 megjegyzés:

  1. Ez a bejegyzésed nagyon megtalált. Sokat fogok rajta gondolkozni. Megpróbálom hagyni a hullámot végig hömpölyögni magamon. Egyre csodálatosabb ez a blogod. Érződik, hogy rengeteget tanultál. Úgy lelkileg, mint manuálisan.
    Valamit elállítottam így nem küldi el a kommentemet.
    Boró

    VálaszTörlés
  2. Boró! Szeretni és törődni kell valamivel. Most ezzel a bloggal vagyok egy hullámhosszon, ennek a rezgéseit érzem. Törődöm vele, ez érződik. Viszontszeret a blog.:-)
    Hagyom én is a hullámokat, hogy végig menjenek rajtam. Még nem csendesedtem le. Még néha ellenállok. Idő kell...

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu