2010. február 9., kedd

Otthon


Puhítom az otthonom, otthonossá teszem.Még otthonosabbá. Szeretek itthon lenni, és még inkább szeretném olyanná tenni, ahol jó. Csak egy-két új dekorációt teszik ki. Csipke, néhány kép, vettem egy új plédet is, előkerestem néhány szép üveget nagymamám hagyatékából. Az egyik kép, melyet hamarosan feltenni szándékozom a falra is régi tárgyak gyűjteménye. Találtam egy újságban, kivágtam, üveg mögé tettem. Tudtam, hogy kell, hogy sokszor látni akarom még. Egyelőre nincs a falon. Beton a fal, még kell fúrógép, de már tudom a helyét.

4 megjegyzés:

  1. Szia! Nemrég költöztél? Érdekes ez "az új lakásban keresem a helyem" állapot. Mi még a nagyon régóta általunk lakott házban is folyamatosan hol ide, hol oda kuckózunk. Szerintem ez nem is baj, mivel az ember állandóan változik, ugyanúgy az igényei is.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Régóta élek ebben a lakásban, de időnként változik az igényem.A tárgyakat tudom cserélni,most éppen a kuckósodásra vágyom, és néhány tárgy, kép, új pléd, terítő, csipke... stb. segít ebben. Rájöttem mennyi holmim van, de úgy raktam el őket, hogy nem látom. Most szedegetem elő, fedezem fel őket. Pl. nagymamámtól idekerül edényeket, üvegeket, csipkéket.A képek már régen kinn vannak. A puha, megnyugtató sarkokra, vagy csak pár négyzetcentiméterre vágyom valahol egy polc sarkában egy régi képpel, valami üvegtárggyal, pár levenulaszállal. Ahol megpihen rajta a szem.
    Kertem nincs, egy lakásban lakom, de erkélyem van, tavasszal azt is kezelésbe veszem.:-)

    VálaszTörlés
  3. Jajj, de micsoda hasonlatosság! Én is mostanában szedegetem elő a szülőktől örökölt holmikat, amiket annak idején elpakoltam. Valóban, úgy nem látja az ember, mi is van.

    VálaszTörlés
  4. Szívet melengető ez a fészekrakó képességed, szépek az írások, a képek.
    A vágyvonalak hasonló rajzolatúak:)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu