2011. június 17., péntek

Úszás


Ahogy mondják: Ember tervez, Isten végez. 
Csütörtökre terveztem a régi konyhabútor elvitelét, ami aztán ez egy nappal korábban valósult meg. Pakolásban hátam meghúzódott, valami ott becsípődött, elmozdult. Földön való izgés-mozgás a kicsípődésre nem segített. Mivel még sok dolgom lesz, pakolni is kell majd sokat, a váratlanul jött szabad délelőttöt arra használtam, hogy elmentem úszni. Az jót tesz a gerincnek. Alig voltak az uszodában, kedvemre úsztam egyedül egy sávban, sőt, csináltam egy kis gerincmozgató vizitornát is.
Aztán míg vártam a buszra hazafelé tartva nézegettem, sétáltam: tavirózsák, halak, virágok, szerencsére levendula is útközben. Napozás nem volt, nem erőltetek én már ilyet a magas UV-B sugárzás miatt.
Gerincem jobb, ma folytatódik minden a maga medrében.Idő borult, eső lesz szerintem, de úgyis benti  ( poros) programok várhatók.:-)
Haladok...

9 megjegyzés:

  1. Szép az az úszoda,sajnos nállunk nagyon mocskos a Komjádi ezért sem járok oda,jól teted,hogy elmentél kicsit kikapcsolodni

    VálaszTörlés
  2. Éva, szerencsére tiszta uszoda, nincs semmi problémám velük.
    Magammal is csak annyi, hogy gyakrabban kellene, nem akkor, amikor fáj valami. Kellene a mozgás gyakrabban, csak úgy megelőzés, egy kis fittség szempontjából is.Gerincemnek különösen jó az úszás.

    VálaszTörlés
  3. Ó, igen, ismerem én is az uszodát Sopronban! Nagyon kellemes hely, bár mikor mi voltunk, rengetegen voltak, de ez nem csoda! A fotóid egyikén az a szép régi szökőkút-csobogó merre található? Mikor lesz kész a konyhád?

    VálaszTörlés
  4. Dóri, nem a soproni uszodába mentem, hanem a balfiba. Szerencsére közel van, és kevesebben vannak.
    Nyugodtabbak a körülmények, és nem is olyan hideg a víz.
    A szobor a balfi szanatórium parkjában van, nem messze az uszodától.Ott jöttem el mellette.
    Úgy van eddig, hogy jövő csütörtökön hozzák az új konyhabútort.

    VálaszTörlés
  5. Ó, a balfit csak kívülről láttam még. Arra emlékszem, hogy gyönyörű parkja van a szanatóriumnak.:)
    Jövő csütörtök = új bútor. Akkor kb. még egy jó hét a visszacuccolással együtt. Ki lehet bírni:) Majd ha kész leszel, milyen klassz lesz, kicsit irigyellek ám, mindennek olyan friss, új illata lesz, és micsoda érzés végigtekinteni a szép felületeken, a renden, harmónián.!!

    VálaszTörlés
  6. Hehe. A bal felső képről először kapásból azt hittem, hogy borsóleves, és répa úszik benne. Aztán persze rájöttem, hogy nem, de azóta is mulatok rajta, az első benyomás milyen félrevezető tud lenni... :)

    VálaszTörlés
  7. Jól kezdődött a nap, eleve, hogy nem várt szabad délelőttöd lett. Szépek a képek, mint mindig. Neked már csak egy hét és utána a legjobb része jön a rendezkedés. Azt nagyon szeretem.:)

    VálaszTörlés
  8. ..ebbol most a "poros program" nagyon tetszett:)amibol majd johet a "leporolt program", de az mar mas jelentesu:)

    Nagyon szepek a kepek, ez a borsoleves megjegyzes jo volt:D

    VálaszTörlés
  9. Dorka, én is várom a friss illatot!De jó lesz egy konyha, mikor normális reggelit eszem, sütök-főzök, és nem májkrémes kenyeret eszem, mert a májkrémhez nem kell hűtőszekrény.:-)
    MissMigrans, most hogy így írod, tényleg olyan, mint a borsóleves.:-) Nekem nem jutott eszembe, mert tudtam mi az, de mosolyogtató, ha szárnyal a fantázia.:-)
    Kovtama, várom a rendezkedést. Kíváncsi vagyok milyen lesz az új szekrény elrendezése. Nagyjából tudom, de meg kell majd tanulni, hogy ne "tévedjek el" benne.
    Ágnes, fő a változatosság, poros és nem poros program... Ha csak az egyik lenne, unalmas és egyhangú lenne az élet!:-)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu