2011. június 5., vasárnap

Vasárnap délutánunk



M. távol van, fiúk jöttek ma ebédelni hozzám.
Ettünk, majd sütiztünk, kávéztunk is, beszélgettünk, számítógépeztünk. Markus hozott nekem zenét, betöltötte a gépembe, nagyon eltalálta mi tetszik nekem.Megmutatta az új számítógépes játékot, amit csinált. Játszottunk vele. Filmet is letöltött a kérésemre, én nem nagyon tudok.
Thomas mesélt Berlinről, aztán egy lányról, akivel tegnap találkozott.Úgy látszik nagyon beszélni akart róla, mert egyszer csak belevágott. Mikor akarunk valakiről beszélni nagyon...? :-) Hallgattam, kérdeztem, mesélt...
Beszéltünk múltról, jövőről, nyári terveikről, Papáról is. Nevettünk, komoly témára váltottunk, székből fotelba ültünk, leheveredtünk,  beszélgettünk, beszélgettünk, és újra csak beszélgettünk sokat. 
5 óra múlt el így, észre sem vettük.
Maradék ebédet becsomagoltam a srácoknak fele-fele alapon. Jó délután volt. 
Úgy váltunk el, hogy nagyon jó volt így együtt.



15 megjegyzés:

  1. Néhány beszámolódat ( nem is tudom, hogy nevezzem őket, mert többre értékelem, mint amit a szó kifejez)
    utólag olvastam el.
    Most újra határozottan érzem, hogy mihamarabb Sopronba kéne menni, uborkasalátát és azt a másikat, a bazsalikomosat is, kéne enni.
    Jó könyvben, családi programban itt sincs hiány, bár kissé mozgalmasabbak, a békességet másképpen éljük meg benne, de majd megtudod, ha a fiúk viszik a társukat, és a kicsinyített másaikat is :-)))

    VálaszTörlés
  2. Alterego, szerintem Sopron is vár titeket. Nyáron biztosan eljön turistaként is a lakosság létszáma.
    Jó étvágyat az ötletekhez, én is szerezek mindig a netről, blogokról, nekem is hoznak, és onnan kezdve ahhoz a személyhez kötődnek az ízek, akinél olvastam, kaptam őket.
    Nem volt mozgalmas tényleg a vasárnap a srácokkal, de volt már, hogy barátnőt vagy éppen barátot is is hoztak. Néha elindulunk együtt kirándulni ebéd után, de most úgy elterpeszkedtünk, hogy észre sem vettük,és este lett.

    VálaszTörlés
  3. Még annyit! Thomas ( a fiatalabbik srác kék ingben) bizonyos Annát látogatott meg Berlinben, aki ott dolgozik most egyetem után.
    Csak "jóbarátként" szerepel számára a meséléseiben már régóta. Ami érdekes az, hogy Anna magyar!:-)
    A lány, akiről mesélt tegnap, és előző este beszélgetett vele sokat szintén magyar. Utólag hozzátette nevetve.
    Hmmm.:-)
    A végén lesz egy szoros kötődése az országunkhoz a kis osztrák "sógornak"...:-)Én és M. nem bánnánk, erről már beszélgettünk. Thomas nem hallotta, de Apjával kitárgyaltuk az ügyet!:-)

    VálaszTörlés
  4. A rendkívül éles eszemmel kikövetkeztettem, hogy M. osztrák
    :-)))))( de legalább is a volt felesége)Jó egy kis vérfrissítés mindkét nemzetnek, csak erősödhetnek, erősödhetünk tőle.
    (Jut eszembe, elkezdtem eszegetni a Ginko Bilobát, úgyhogy most már lassabban hülyülök, de még mindig van miből :-))))

    VálaszTörlés
  5. Nekem is az uborka salátára esett az első pillantásom.:) Egyébként is is egyre jobban mennék Sopron fele megint.

    VálaszTörlés
  6. Nem ide tartozik: a google fordítót szerettem volna felrakni, el is jutottam a kiválasztáshoz, meg minden, de amikor be kellene illeszteni a blogomba, na ott elakadtam. Ha segítenél kedves Éva, megköszönöm.

    VálaszTörlés
  7. Alterego, nagyon jó a következtetésed. Egyébként mindkét szülőjük osztrák a srácoknak.
    Erről a Ginko Bilobáról még nem hallottam. Mindjárt utána is néztem, hogy micsoda.
    Aztaaa! Egy igazi Jolly Joker, mindenre használható!:-)

    VálaszTörlés
  8. Kovtama, találsz egy egy beillesztési kódot- ha már eljutottál odáig-, amit be kell illeszteni.
    Aztán megint menj a "Tervezés"-be, majd a jobb oldali felső " Modell hozzáadás"-a jön.
    Katt rá!
    A kódot egyszerűen csak másold be oda, és mentés.

    VálaszTörlés
  9. Köszi, próbálom. Tervezésbe benne voltam, de modellbe?? Hát nem vagyok egy modell alkat.:)

    VálaszTörlés
  10. MIvel nem szeretek ismetelni masokat, en megakadtam a lakkozott labujjadnal:D
    Mar az enyemek is keszek a nyarra:))

    Ez erdekes, ha valakirol sokat beszelunk, vagy egyaltalan nem emlitjuk, akkor fontos:))en a masodik kategoria vagyok, de csak addig, amig alakuloban van:)

    VálaszTörlés
  11. Kedves Éva, nemtom mit kéne szednem, lehet Bilobát, mint Alteregonak, de nekem ez most nem megy.:( Kész, vége elegem van, melegem van és még másfé óra a melóból.:( Ma nyűgös vagyok.

    VálaszTörlés
  12. Ágnes, kiszúrtad a körmeim. :-)))
    Említettem is neked, hogy kikentem egy kicsit a nyárra való tekintettel.
    Nem is tudom, hogy én melyik kategóriába tartozom. Mármint, hogy beszélek-e( inkább múlt idő kellene) arról, akire felfigyeltem. Én is úgy vagyok, ahogy te. Először nem, mert nem akarom elárulni magam. Utána mikor már nagyon beszélhetnékem van, akkor kiválasztok egy bizalmast, és beszélek róla.
    De ez már régen volt... Most már nincsenek megbeszélnivaló kiszemeltjeim.:-)

    VálaszTörlés
  13. Kovtama, nem tudom mi lehet a gond.Nem tudom hogyan segíthetnék még?
    Emiatt vagy nyűgös, vagy úgy általában?

    VálaszTörlés
  14. Áááá nem emiatt. Általában. De mára azért jobb.:)

    VálaszTörlés
  15. Így szokott lenni,hogy egyszer csak jobb. Aztán minden kezdődik elölről.
    Ez is így szokott lenni!:-)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu