2011. június 28., kedd

Test és lélek

Ha nincsenek valahol személyes tárgyak, üres az a hely, hiába van bent a bútor. Örültem, mikor elkészült a konyhám, de élni most kezd majd igazán, mikor berendezem. Addig fa, beton, festék, tapéta... Bár így is öröm birtokba venni.


Már fűszerezhetek, a fűszerek megtalálták a helyüket. A hűtőszekrényem sem üres, vajat kitettem a nagyszülőktől örökölt vajtartómba. Bolhán vett citromnyomóm is birtokba vettem az új helyen, evőeszközök, fakanalak, edények nagy része az új helyükön. Régi és új találkozása. Kialakítottam a teás, kakaós, kávés sarkot  is a szekrényben. Már kávéztam is a konyhában természetesen, és főztem is.
Lassan valóban birtokba veszem a konyhám, alakul az új teste után a lelke is.

16 megjegyzés:

  1. és falaid vannak-e kép(ek)nek, a konyharuhát hol tartod, vizes pohár, kancsó, mittomén, ilyesmi érdekelne még, ne vedd tolakodásnak:)))

    VálaszTörlés
  2. Katalin, falak vannak képeknek. Nagyon kicsi a konyhám, de a bútorral szemben lévő falon lesznek képek.Az ajtó mellett is. Majd hozok fotót, még nincsenek fenn.
    Konyharuha a mosogató mellett van. Vettem öntapadós fogast.Vizes pohár a csap mellett, kancsóm eddig sem volt kinn. Talán kiteszem, mert amúgy van, de nem volt kinn eddig soha, éppen a helyfoglalás miatt.
    Nem veszem tolakodásnak, kérdezz!

    VálaszTörlés
  3. nem tudom miért érzem kicsit, mintha új konyhám lenne általad nekem is, elkap a harcihév:)

    én spec minden új dolognak rettentően és sokáig tudok örvendezni, pl. egy új cipőt képes vagyok asztalra téve körbejárni, bámulni, tényleg a legszebbet, legjobbat vettem meg,
    minden új dologgal így vagyok, folyton nézném (pl.Bogit is:))))))))
    üdv Katalin

    VálaszTörlés
  4. Az a vajtartó gyönyörűűűű:)
    Nálunk most sajnos nincsen ilyen nagy felújítás, mint Nálad, de a hétvégén hatalmas rendrakást eszközöltem a dolgozós sarkomban. És most olyan jóóóó érzés oda leülni, minden rendben a helyén, van szabad terület, átlátható, élvezhető minden ott töltött perc. A héten le is fotózom, és megmutatom nektek:)
    Szép napot neked:)

    VálaszTörlés
  5. Bogit én is nézném állandóan.:-)
    Tudod, az a "gond", hogy kicsi a hely( lakótelepi lakásban pár négyzetméteres konyha), és sok a holmi. Nagymamámtól is örököltem sok edényt. Kapok is, veszek is, és gyűlik. Néha feleslegeset is vesz az ember, mert örömet okoz.Aztán egy idő után zavar a lassú de biztos átláthatatlanság, és rendezgetek. Kidobni nehéz bármit, mert ugye úgy neveltek, hogy becsüljük meg a holmijainkat. Nem adták ám ingyen...:-)
    Selejtezni csak kellő düh és elszántság birtokában lehet.:-) Átgondoltság sem árt, de az ember akkor megkegyelmez.
    Én is tudok örülni az új dolgoknak. valahogy úgy, mint te!
    Nálad hol vannak azok, amiket tőlem kérdeztél?

    VálaszTörlés
  6. Dóri!De jó, várom a képeket én is!!! Mindig jó rendet rakni, az ember erőre kap. Tudjuk, hogy a felesleges, átláthatatlan helyek, az ember lelkére is hatnak negatív módon.
    Ha valaki szívesen mutatna be egy-egy sarkot a lakásából, konyhájából szívesen nézném a képeket. Olyan jó kukkolni, ötletet kapni. Jó valaki másnál is otthon lenni.
    Vajtartó szép, de mivel jóval kisebb a hűtőszekrényem, mint volt, alig fér be , mert kisebb a hely két polc között, és magas a vajtartó. Na, itt kezdődnek az apró gondok... Ááááááá!

    VálaszTörlés
  7. Ez már a TE konyhád :)))
    Praktikusan kéznél van minden :)))

    A mi kicsi konyhánkra nagy ablakot tettek annak idején, így világos. Nem is lehet benne megmaradni nyáron, csak délelőtt és naplemente után. A bútor tipikus: fehér, beépített.
    Egyszerű, de azért szeretem.

    VálaszTörlés
  8. hm éva meg ÉVA? s melyik az enyém?

    VálaszTörlés
  9. Kati!Nekem nagyon kis ablakaim vannak, a fény kevés. Ez a konyha hátránya. Hőségben előnye!:-)

    VálaszTörlés
  10. Öreg, mivel úgysem megyünk át " tulajdonba", a kérdés nem is fontos!
    Ha kedved van olvasgass bármelyikünknél.A lényeg valahol itt van!:-)

    VálaszTörlés
  11. Tipitá, a részletek fontosak!:-)

    VálaszTörlés
  12. Hamar megtöltötted "élettel" a konyhád.Máris meghitt, otthonos. Nagyon fontosak a megszokott, kézreálló dolgaink. Öreg, gyakorlott háziasszony létemre a más konyhájában suta és ügyetlen vagyok.

    VálaszTörlés
  13. Ááá, készen van? Gratulálok!
    Izgalmas lesz életre kelteni, belakni, szeretni, használni! Sok örömet hozzá!

    VálaszTörlés
  14. Alterego, én sem tudok igazán más konyhájában főzni.Ha mégis kell, az étel általában sikerül, de én is suta vagyok, mert nem állnak kézre a tárgyak.

    VálaszTörlés
  15. Merci, köszönöm! Alakulnak a dolgaim a konyhában.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu