2009. december 29., kedd

Tervek


Ismét meg tudom magam osztani. Remélem!
Most két napot szilveszterig magamra szánok. Olvasgatok, takarítgatok, számítógép előtt ülök. Itt is rendezni kell egy -két dolgot az áttekinthetőség kedvéért.
Jött volna ma a barátnőm utókarácsonyozni, de megbetegedett. Váratlan szabadidő nekem, neki pedig gyógyulást kívánok.
Anyuval szilveszterezem. Martinnal így döntöttünk, illetve én javasoltam. Ő pedig azt mondta, legyen ahogy én akarom.
Anyu szárnyakat kapott a hírre, tervezget, én pedig 31-én délután átmegyek hozzá. TV előtt vagy éppen beszélgetve kettesben megvárjuk az éjfélt. Lesz kölyökpezsgő Anyunak, de én viszek magamnak igazit is.:-) Erre vágyom.
Nála ebédelek elsején. Aznap délután 4-re eljön M. értem, és elvisz hozzá úgy, hogy csak 3-án jövök haza.
Utazni akartunk valahova a két napban, de mégsem tesszük. Illetve igen, de nem úgy.
Ki akartunk menni Halottak Napja után Eva sírjához. Az én műtétem közbeszólt. Most elmegyünk Kremsbe Eva sírjához. Gyújtunk mécsest, és abban a szépséges városkában is körülnézünk immár sokadszor. Lehet ezt egyben kirándulásnak is nevezni? Lehet! Egy csendes séta egy szép kis városban Wachauban az osztrák Duna-kanyarban annak nevezhető.
Másik nap is temetőbe megyünk. Oda is terveztük, de az is elmaradt. Paulhoz megyünk, barátunkhoz, aki hamarosan egy éve, hogy eldobta az életét. Eva is ezt tette, csak 17 éve már.
Paul a bécsi Zentral Friedhofban nyugszik.A képen Paul keze, amikor tavaly karácsonykor még nekünk gitározott.
Egy csendes séta a bécsi Zentral Friedhofban is nagyon kívánatos.Szeretek oda menni. Mozart, Beethoven, Schubert, Brahms... nyughelye vár ránk. Illetve mi várjuk, hogy elmehessünk hozzájuk is.
Hogy az új évet másképp is lehetne ünnepelni? Mi így döntöttünk. Azokkal leszünk, akiket szeretünk, szerettünk. Csendes elmélkedősen kezdjük az új évet a magunk módján.


1 megjegyzés:

  1. Szerethető napoknak néztek elébe. Remélem minden úgy sikerül, ahogy szeretnétek!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu