2009. december 21., hétfő

Hideg

Szeretem a hideget, és nem örülök, hogy enyhülés jön. Locs-pocs, a csikoró, ropogó havat felváltva. Pedig, ma kijutott a hidegből. Vártunk anyuval a buszra, és késve állapítottam meg, hogy zokni is kellett volna a harisnyanadrágra a nadrág alá. A busz latyakos volt, ülve élére állítottam a lábfejem, hogy ne találkozzon sokat a talpam a vizes latyakkal végig az úton.
Temető! Hóban nagyobb a csend, csak a varjak károgtak. Kőkereszteken havas gallér, a sírokon domborodó hótakaró.
Fagyöngyöket letettük a hóba, szinte belesüllyedtek azonnal.Még mindig puha a hó a fagy ellenére. Mécseseknek kicsit megkotortuk a havat. Több gyufát törtünk el fagytól béna kezünkkel. Végre égtek. Más lábnyomába taposva értünk el oda, ahol valamennyire már tisztítva volt az út. Idulás vissza a buszmegállóhoz.
Még mindig nem melegedtem fel.

1 megjegyzés:

  1. Remélem mostanra sikerült felmelegedned. Én ki sem dugom az orrom. Igazad van rég volt ilyen gyönyörű hó.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu