2009. december 29., kedd

Doktor Zsivágó

Sokadszor talál meg Doktor Zsivágó. Vagy én őt? Soha nem tudom meg. A film régi változatát többször láttam a nárciszmezővel, havas-jeges tájaival, a szerelmek között hányódó emberrel, a sors beteljesülésével. Karácsonykor megtalált az új feldolgozás is. Egy a közös bennük. Mindig M-nal együtt néztem.
Ő a régi filmváltozatot gimis korában látta. Kollégista volt, és együtt mentek a kisváros szürke, kockaépületű mozijába az osztállyal. Őt sem ereszti Jurij, Tonya és Lara..

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem ezt a filmet. Bár számomra időnként patetikus. A modern feldolgozást nem láttam.

    VálaszTörlés
  2. Igen, patetikus.Mintha az új feldolgozáson ez nem sütne át annyira. Ott viszont a brutalitás került jobban előtérbe,illetve annak ábrázolása.
    Félve kezdtem el nézni az új 2002-es filmet. Féltem, hogy nem tudok elszakadni majd a régitől, és azt keresem végig benne.De nem ez történt. Tetszett, sőt, talán egy nagyon kicsit jobban, mint a régi. Talán mert közelebb áll hozzánk már időben az újabb rendező ( Giacomo Campiotti) látásmódja. Na, nem a brutalitásra gondolok.Az csak bizonyos jelenetekben jön elő.

    A film érzelmeket penget meg bennem továbbra is.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu