2011. február 6., vasárnap

Vasárnap délelőtt


Régiségpiacon nézelődés ma.
Egy feszület rám várt, kikerül a hálószobám falára. Fehér meszelt fal illene alá, de tapétára kerül. Minden nem jöhet össze.
"Amelie csodálatos élete" DVD-n. Ellenőriztem már, nem egy rossz DVD-t adott el nekem, aki árulta. Vágytam arra, hogy ez a film meglegyen otthon. Így legalább az ölembe hullott, nem kellett boltban keresgélni. Ha egyáltalán van még valahol.
Vettem még régi Lakáskultúra újságokat, 10-et kevesebb, mint egy áráért. Jó lesz lapozgatni őket.
Mécsestartót is vettem, a sokadikat, de egy hasonlóra vágytam régóta. Megvettem. Most is ég benne egy mécses, gyorsan kattintottam is egy képet róla, hogy elhozzam ide is a másik két képpel.


6 megjegyzés:

  1. Hú de jó kis kincsek!!A dvd-t és a mécsestartót irigylem is! Éppen ma délelőtt gondoltam erre a filmre, mert a scrap.hu-n a filmekről kezdtünk el beszélgetni. Már nagyon régen láttam, és úgy veszem észre, hogy sokan szeretik. Én is. Ahol sok mécsestartó elfér, egy újabb mindig jól jön!:)Jó étvágyat a káposztához és szép vasárnap délutánt!

    VálaszTörlés
  2. Ugye, jó kincsek?:-)
    Még van egy kis szabadidőm, de ma dolgoznom kell.Azért még maradt addig valami az itthoni vasárnap délutánból.
    Káposzta finom, ettem belőle!:-)
    Neked is minden jót a hétvége hátralévő részéhez.

    VálaszTörlés
  3. Látom volt zsákmányolás:)))

    VálaszTörlés
  4. Egy kicsi, de jól esett!:-)))

    VálaszTörlés
  5. Micsoda kincsekre leltél!! És a káposzta!! Nyámi!!!

    VálaszTörlés
  6. Tündérlátta! A káposzta nagyon jól esik. Kicsit megfelejtkeztem róla, pedig télen káposzta, retek, cékla kellene sok. A vízízű paradicsom felejtve!
    Örölök, hogy most vettem. Piacon hordóból, úgy ahogy a nagykönyvben van megírva!:-)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu