2011. február 7., hétfő

Vasárnapi munka előtt


Tegnap vasárnap ellenére délután és este munkahely.
Kicsit sajnáltam is magam, mert egy békés otthoni vasárnap délutánnál, vagy egy jó sétánál nincs jobb.
Mindegy, nem lehetett mit tenni, de előtte kényeztettem magam! 
Új, régi, aznap vett  bolhapiacos mécsestartómba bele a mécses, tea is egy kis citrommal, kandiscukorral a zöld, pöttyös teáscsészémbe. Jöhetett a ' lassítás' gyorsulás előtt!:-)
Kb. egy órát így eltöltöttem régi Lakáskultúra újságokat lapozgatva. (Szintén tegnapi szerzemények!)



12 megjegyzés:

  1. ... és a lábadat felpakoltad az asztalra/székre/lábtartóra... mert megérdemled:)

    VálaszTörlés
  2. Felpakoltam lábtartóra, mert úgy kényelmes, és mert megérdemlem! Bizonyám!:-)))

    VálaszTörlés
  3. Elfelejtettem az előbb, hogy nagyon tetszik a mécsesed! Kis kincs!

    VálaszTörlés
  4. Valakinek nem kellett, én pedig rátaláltam. Menedéket nyújtottam neki, és élvezem a látványát.

    VálaszTörlés
  5. Kell is kényeztetni magát az embernek (más úgyse teszi). Mint mikor, a sprint előtt a versenyző nagy levegőt vesz. Töltődni, majd hajrázni. Csodás képeket készítettél, általuk én is töltekeztem. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  6. hú, micsoda kép ez a bemozdult lapok, háttérben a mécsessel!!!
    Micsoda hangulat!!!

    VálaszTörlés
  7. Éva, nézz be hozzám kérlek, van ott Neked meglepi.

    VálaszTörlés
  8. Rita, a saját kényezteés mindig 'kéznél' van. Más is kényeztethet, de akkor éppen egyedül is voltam( nem panasz, szeretek egyedül lenni), és ha nincs is az ember egyedül, akkor is időbe telik, mire megérkezik, megvalósul a kényeztetés úgy, ahogy szeretném.Ha valaki jól ismer, akkor rövidebb az idő. :-)
    Kényeztetésnek az érintés a legjobb egyébként.

    VálaszTörlés
  9. Ciripbogár, megpörgettem az újságot egy kicsit a hatás miatt!
    :-)

    VálaszTörlés
  10. Tipitá, nagyon élveztem a hangulatot én is.Tudod, milyen nehéz volt kimozdulni, és elindulni munkába ezek után? Azt hittem majd felgyorsít,erőt ad, de ellenkező hatást értem el vele.Lelassított.( Ez volt a cél, na, de ennyre!) Nagyon vágytam arra, hogy otthon maradjak továbbra is, de nem lehetett.
    Nem is gondolkoztam sokat, gyorsan készültem, és elindultam, mivel nem volt más lehetőség.

    VálaszTörlés
  11. Compot, nagyon köszönöm, később reagálok rá a blogomban.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu