2011. február 8., kedd

A sokadik


Az ember lánya bemegy egy 'Kreatív boltba', mert még van pár perce a busz érkezéséig.
Bolt ott van a a buszmegálló mellett, mégsem a szélben álldogálok, tehát bemegyek. A sok kis látvány is vonz. Nem vagyok egy kreatív típus abban az értelemben, ahogy a blogvilágban( talán egyébként is) gondolni szokták. Nem erősségem, miért is titkolnám? Gombfelvarráson is egy-két napot gondolkozom. Amúgy házias vagyok, a nőies munkákat is kedvelem, de a kreatív bütykölés nem megy.
Szóval bent vagyok a boltban. Találok valami tányérka-félét, ami evésre nem jó. Mire jó? Kell-e valamit tenni vele, festeni, ragasztani, bármit, amit a kézügyességgel rendelkezők összehozhatnak vele? A kérdés, kérdés marad. Nem tudom.
Megveszem, mert most éppen nem olyanom van, hogy  nem valami légiesen könnyű kell.  Ez sem kell, de üresen nem jövök el. Pénztáros mit gondol még rólam, hogy melegedni jöttem?:-)))
Itthon a tányérka, mit is tegyek vele. Mécsest bele( lehet, hogy tényleg mécsestartó?), és van egy sokadik mécses és gyertytartóm! Nem is tudom most elképzelni más benne, talán egyszer köveket, tobozkákat, akármit.
Most mécsest!:-)


13 megjegyzés:

  1. ha nem is tudjuk "egészen pontosan", hogy mi ez, mindenesetre nagyon hangulatos darab:)

    lillácska

    VálaszTörlés
  2. A "kreatív bolt" maga a fából vaskarika. Persze, kreatívak (a tulajok:) valóban, hiszen találékonyan sóznak rá az emberekre (főleg a nőkre) olyan portékát, melyre azoknak nincs semmi szükségük. Másfelől olyan igen drága kellékeket és eszközöket, melyek segítségével ők maguk is előállíthatnak ideig-óráig tetszetősnek tűnő, de úgyszintén totál felesleges kacatokat. Ezekben nem is a fölöslegességük az, ami engem igazán irritál, hanem az, hogy természetes vágyakat és ösztönöket egyfajta giccses közmegegyezés felé terelget azzal, hogy olyan mintákat ad kézbe, melyek voltaképpen zsákutcába vezetnek és a valódi kreativitást leblokkolják. Amúgy más bajom nincsen, köszönöm szépen, jól vagyok és felőlem természetesen bárki azt csinál, amit csak akar, fessen üveget vagy bögrét, fűzzön gyöngyöt, ragasszon színes szalvétát üres dobozok oldalára :)

    VálaszTörlés
  3. Szép kis darab! Szerintem pont megfelel mécsetartónak!
    Trendo véleményével nem értek teljesen egyet :(, de mivel mindenki "azt csinál, amit csak akar...", nem is beszélék róla tovább. :)Szép napot!

    VálaszTörlés
  4. Szia Lillácska! Logikai játéknak is jó.Kitalálom, hogy mire használjam. Annyi mindenre használható!
    :-)))

    VálaszTörlés
  5. A 3. képen a másik mécsestartóm csak egy egyszerű nehéz köből( márványból) készült kocka.

    VálaszTörlés
  6. Trendo,értem miről írtál, de sok szép dolgot is vettem ott. Fehér bögrét, fehér vagy nagyon egyszerű képkeretet, nagyon szép rusztikus üvegeket.
    Persze, lehetett volna rá pingálni ezt azt, de szerencsére ügyetlen vagyok, meg amúgy is minek. Egyébként meg gondolom ügyeskedéssel is lehet szép dolgokat meglévő alapanyagokból varácsolni.Tehát, a " minek" kérdéssel sem értek egyet. Akkor legalább egyéni, nem a tucatminta. Van aki ebben éli ki magát. Kaptam már nekem festett bögrét, és örültem neki. Illető szíve-lelke-keze benne volt, és még szép is.
    Az hogy egy karkötőt, nyakláncot én magam hozzak össze, az is izgat. Fogok is csinálni. Láttam hozzá szép köveket, gyöngyöket. Miért ne? Ilyen nem lesz másnak.
    Nem ítélem el egyértelműen a kreatív, hobbi boltokat. Hogy valaki giccset hoz ki a megvásárolt alapanyagokból? Készen is megveheti azt is bármelyik boltban.Ha valakinek giccs kell, hozzájut!:-)

    VálaszTörlés
  7. Tipitá, leírtam a kreatív boltokról és a bütykörészésről a véleményem.
    Most mécsest tettem bele( ebbe az izébe), és egyre jobban szeretem. Nem pingáltam rá semmit, így vettem.

    VálaszTörlés
  8. Igazatok van! Eszembe jutott Füles ajándéka a Micimackóból! A "praktikus csupor". :))))))))

    VálaszTörlés
  9. Éva, ha Trendo megnézegeti az alant megajánlott titkos blogdíjasaidat, biztos vagyok benne, hogy változtat azt megelőző szigorú véleményén.Bizony vannak nagyon ügyes kreativak :-)
    A tálkád tetszik nekem is .

    VálaszTörlés
  10. Trendo, tudom, hogy csak nem akarsz ellenkezni a nőszemélyekkel!:-)))
    Amúgy meg a a férfiak nem nagyon szoktak lelkesedni a kreatív munkákért és boltokért. Én is( mi is) megértünk ám téged.
    Ez olyan nőt dili, hobby, vágy, hogy babráljunk valami látszólag feleslegeset is.Az otthonteremtés, csinosítgatás egy eszköze.
    Jó a Micimackós csupor emlegetése.:-)))

    VálaszTörlés
  11. Alterego, örülök, ha tetszenek az ajánlott blogjaim. Van pár, amiket csak látogatok, de nem írok. Egyszerűen jó nálük lenni, mert béke és szépség árad belőlük, különösen a képeikből.
    Mikor először jártam a Blogspoton, akkor ráakadtam a "The Hermitage"-ra. Őt ajánlottam elsőként. Valósággal beleszerettem a képeibe, munkáiba.Tetszik a tiszta egyszerűsége, a környezete. Utána találtam meg Sofiát( Sweet home by the river). Szintén nagyon megszerettem, oda jártam pihenni a blogját olvasva, a képeit nézegetve. Ezzel a két bloggal megpecsételődött a sorsom, nyitottam itt egy blogot.
    Aztán sorra jöttek a számomra kedves blogok.

    VálaszTörlés
  12. Az én meglehetősen sokrétű, bonyolult, sőt ellentmondásos véleményem nehezen fejthető ki ilyen szűkreszabott keretekben, depláne egy bőbeszédű ember által :) Egyben biztosak lehettek: eszem ágában sincs senkit lebeszélni, eltántorítani otthonteremtő -csinosító szenvedélyétől. Miért tenném? :)
    Még a végén kihúzom a gyufát és jól megnézhetem magam :)))))

    VálaszTörlés
  13. Trendo, nem húzod ki a gyufát. Mondd csak a váleményed, mi is mondjuk! Néha megegyezik, néha nem.Így van rendjén! Várunk!:-)))

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu