2011. január 2., vasárnap

Nemzeti Parkban


Sokat voltam a négy fal között az ünnepekben, mert így esett jól. Élveztem a sok egyedüllétet, ha nem voltam egyedül, akkor azokkal voltam, akik közel állnak hozzám. Többet olvastam, mint mostanában bármikor. Miért? TV, számítógép jobban mellőzve, kevesebbet használva, mint korábban. Jó döntés volt!
Mivel munkahelyen sok ember vesz körül az a pihenés számomra, ha kevesen vannak körülöttem.
A négy falat ma felváltottuk tágas térre. Egyik kedvenc séta helyünk a Fertő-Hanság Nemzeti Parkban, Sarród és környéke. Közel van, fél óra nem túl gyors autókázás. 
Jó mélyeket lélegeztem.
Kellett nagyon!

6 megjegyzés:

  1. Jó napotok volt! Régen láttam ennyire sík vidéket, komolyan!
    Szépek a fotók!

    VálaszTörlés
  2. Merci! Én is csak a Hortobágyon. Ez is alföld, ahol a képek készültek: Kisalföld.:-)

    VálaszTörlés
  3. Jobbra se lejt, balra se lejt...
    Hegy és víz nélkül a táj nékem selejt.:)
    Viszont szép tud lenni az Ég.
    És néha az is elég.

    VálaszTörlés
  4. Összehoztad a lényeget, Trendo!:-)

    VálaszTörlés
  5. "sikerrel vezeti a szemet", ahogy egyszer egy fotós könyvben olvastam.
    Szép az ég nagyon,szép a nyugodt horizont.

    VálaszTörlés
  6. Ciripbogár! Nagyon vezette a szemet...Fotózni jó volt. Ami tetszett még benne, hogy nem hegymenet volt, mert ahhoz nem lett volna kedvem!:-)Csak egy laza sétára voltam felkészülve.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu