2011. január 28., péntek

Fehér


A január számomra fehér úgy általában. Ebben a hónapban születtem, egy csecsemőt is először fehérbe tesznek. Jöhet a rózsaszín, a kék is, más is, de amikor én születtem, akkor nem variáltak  ennyit a színekkel. Jelen volt a fehér szín pelenkában, kis sapkában, rugdalózóban, sőt, még akkor pólyában. Nem is tudom volt-e nekem pólyám. Meg kellene kérdezni.Képeken nem láttam, de attól még lehetett.
A január fehér a hó miatt is. Most is fehér. Kiderült az ég, hó takar mindent. Mi következik ebből? Hűl a levegő, egyre csak hűl. Lassan mínusz 11 fok lesz kint, és még nincs éjfél. Még tovább hűl.A fagy is fehér számomra egy kis szürkével keverve.
Deres fém a január?
Szép a fehér. Tiszta, valami újat ígérő. Egyfajta tabula rasa, lehet újra kezdeni rajta, vele, általa...
A szülinapi virágjaim között volt rezgő is. Kicsi fehér golyócskák, szabálytalan gyöngyök zöld száron nagy összevisszaságban. Mégis harmóniában az egész.
Megérintettem őket. Egyet is alaposan szemügyre vettem, az egészet is.
Tökéletes így is, úgy is.

13 megjegyzés:

  1. Nagyon Boldog Szuletesnapot kivanok!(ha megkesve is)
    Igen szep ez a kis virag..egyszeru es kedves..a viragcsokrok kis eke.. nekem is az egyik kedvencem.

    VálaszTörlés
  2. Ez érdekes. Neked mindig fehér virágot gondolok, de sosem látlak fehér holmiban. Amikor gondolatban látlak, valami halvány árnyalatú van rajtad. Mintásban sem láttalak még, soha.

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép képeket tudsz készíteni, és gondosan elhelyezni.
    Imádom ezt a preciziód,gondoskodásod, annyira biztonságos, üdv, egy másik Katalin

    VálaszTörlés
  4. Katalon Koos! Köszönöm, megkésve is örölök a jókívánságodnak.
    Minél apróbb fehérebb egy kis virág, annál szebb. Attól még a többi is szép, persze.

    VálaszTörlés
  5. Másik Katalin!:-) De jól el vagyok látva kedves Katalinokkal.:-)
    Szépeket írtál nekem.
    Szeretem a biztonságot.Kipróbálok újakat is, de a létem lényege a biztonság. Valószínű akaratlanul is tükröződik a blogomban.

    VálaszTörlés
  6. Stali! Érdekes, hogy mikor találkozgatunk, nem vagyok fehérben. Vannak fehér holmijaim, szeretem a fehér színt, van sok drappom is.Ösztönösen nyúlok a fehérhez pl.edényben is, virágban is.Szeretem a csipkét, mert fehér.
    Tegnap sötétkék pulóver és fekete nadrág találkozásunkkor. Hát, ez bizony nem világos szín!:-)
    Mintásak? Valóban jobban kedvelem az egyszínűeket. Nyáron van pár mintás blúzom inkább.
    A pulóverejeim mind egyszínűek.

    VálaszTörlés
  7. " Deres fém a január?"
    Valószínű a kinti világ igen. Ezért kellenek a színek bent az oldására.Írtunk is róla, hogy mindenki megtalálja a módját, hogyan tegye. Ciripbogár, te említetted, de más is célzott már rá, és teszi is a valóségban.
    Tudjátok, mit figyeltem meg? Előszeretettel nézegetem a skandináv blogokat. Ott bent is sok a fehér. Pedig az ember azt hinné, ott aztán nem!

    VálaszTörlés
  8. Pedig igen, és gyönyörű tisztaságot, üdeséget sugároz - én is szeretem, mint ezeket a kis virágaidat is. Kecsesek, könnyűek.

    VálaszTörlés
  9. Szeretem a fehéret és a januárt is. Szintén ebben a hónapban születtem. Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  10. Merci, nem lepődtem meg, hogy ezt írod!Amúgy meg benend is van valami kecsesség, könnyedség.

    VálaszTörlés
  11. Sofia! Isten éltessen téged is!

    VálaszTörlés
  12. Ezt jó volt olvasni, a fehérről és a fémszínről. Mindig csak gondolkoztam rajta, hogy szeretem a fehéret, a fémes színeket, de ilyen párhuzam a januári születésnap és színek között még nem jutott eszembe. Van benne valami!

    VálaszTörlés
  13. Compot! Nem mindig fogalmazzuk meg azt, ami bennünk van! Aztán egyszer csak jön az ahá-élmény!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu