2011. január 27., csütörtök

Köszönöm

Mártától kaptam ezt a dicséretet, amit ezúton megköszönök.


Kicsit gondban vagyok most, mert továbbadós a „játék”, és 3-5 személynek továbbadható. Megmondom őszintén, eddig, ha ilyet kaptam, mindig csak addig jutottam el, hogy megköszönöm.
Nehéz továbbadni. Több kedves blog van számomra, mint 3 és 5. Sokkal több!
Megbízott bennem Márta, megkaptam a díjat, ezért most továbbadom.

Tehát:


Csillagosnak, a békés hangulatért és kedves gyerekfotóiért.
Phaedrának, aki szép verseivel, finom képeivel mindig gyönyörködtet.
Katalinnak, aki ott a messzi Kanadában festi képeit. Most éppen nagyon csendben van, de remélem, csak azért mert nagyon elfoglalt.

Még sok-sok blogra gondolok szeretettel, és látogatom őket továbbra is szívesen.
Az általam választottakra bízom, hogy ők folytatják-e ezt a játékot.

A továbbadás feltételei a következők:

- Írj egy bejegyzést, amelyben kiteszed a Liebster Blogképet, és másold be ezt az útmutatót!
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást hogy elfogadod a díjat,és add meg a bejegyzésed elérhetőségét!
- Ezután gondolkodj el, melyik 3-5 blog, amelynek továbbítani szeretnéd,
linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd egy hozzászólásban a jelölésről!
- Ha lehet tehetséges, kezdő blogolókat részesítsd előnyben, ne olyanokat, akiknek több mint 100 követőjük van.

( Félig-meddig betartva!)

6 megjegyzés:

  1. Húha, kedves Éva, nagyon-nagyon köszönöm!! Holnap tudom kitenni a blogomra ezt az ajándékot, mert most rohanok, remélem, nem baj!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Eva,
    Nagyon koszonom hogy gondoltal ram es kituntettel ezzel a dijjal! :)
    Es jol sejtetted, igazan elfoglalt vagyok mostanaban ezert is hanyagolom blogomat.De azert arra mindig hagyok idot hogy hozzad bekukkantsak,igaz ritkan tudatom veled hogy nalad jartam. Kepeid mindig gyonyoruek es hangulat idezoek. Mindig kivancsian varom mi az amit legkozelebb megorokitesz.;)

    VálaszTörlés
  3. Katalin! Végezd csak a munkád.
    Tudom, hogy van olyan, hogy valaki jön, és nem hagy üzenetet. Én is sokszor teszem ezt blogok látogatásaikor.

    VálaszTörlés
  4. Drága Éva,
    Végtelenül hálás vagyok gondolatodért,megtisztelő ajándékodért.

    VálaszTörlés
  5. Phaedra! Jó lenni a blogodban!:-)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu