2011. január 12., szerda

Fertődön


Mennyire más megnézni egy-egy helyet más évszakban. Talán az élet megéléshez, élmények gyűjtéséhez ez is hozzátartozik. Nem kipipálni egy helyet, hogy itt is jártunk, hanem visszamenni sokszor.


Ilyen számunkra Fertőd. A kastélyparkot is láttuk nyári hőségben, sárga levelű, gesztenye rugdosós őszben is.

Legtöbbször ilyenkor megyek szívesen, mikor kevés a turista, és nagyon jó ködben is.Szeretem a ködöt. Aki szintén szereti, az úgyis megérti ezt az érzést.




4 megjegyzés:

  1. Éva, nagyon szépen írsz! Van valamiféle vénád;)...

    VálaszTörlés
  2. és a képek is nagyon líraiak, a második kép a kedvencem.

    Képzeld, itt szinte mindig köd van télen, de ma akkora volt, hogy egyszerűen nem találtam haza..mint anno Dobogókőn, de akkor se azért dobogott a szívem olyan nagyon, mert féltem volna, hanem az élmény furcsa varázsától, mintha egy álomba csöppentem volna.

    Nagyon szeretem, ahogy a képeid visszaadják ezt az érzést.

    VálaszTörlés
  3. Merci,a hangulatokat, a a látványt szeretném átadni mindig. Talán még nehezebb is a történések leírásánál, és mégis ez izgat!

    VálaszTörlés
  4. Ciripbogár, a kissé sejtelmes, visszafogott( színeiben is) képeket jobban szeretem.Talán ezért is szeretem a ködöt és az esőt fényképezni.
    Az a rózsaszín köd nagyon emlékezetes lehetett. Az is marad most már számotokra!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu