2011. január 23., vasárnap

Tulipánjaim


Kaptam sok tulipánt! Januári tavasz van a szobámban.

16 megjegyzés:

  1. Évikém!
    Képzeletben én is tettem egy szál tulipánt a vázádba, kivánok Neked nagyon boldog születésnapot, jó egészséget, sok szeretettel.

    VálaszTörlés
  2. Nem tudtam, hogy szülinapodra:), de én is minden jót kívánva teszek egy gondolat-tulipánt a többi mellé
    nagyon szép ez a csokor tényleg

    VálaszTörlés
  3. Kedves Éva!
    Gyakran járok megpihenni blogod elrejtő nyugalmába...bocsásd meg, hogy ismeretlenként is beletolakodok ebbe a különleges napba, csupán szerettem volna tovább melengető lélekörömöket kívánni mindennapjaid rohanó végtelenjébe, és megnyugvó érzéseket, oltalmazó szívzöngéket életed minden területén...Isten éltessen!
    Moha

    VálaszTörlés
  4. Éva, ma szülinapod(unk) van? Nekem is (ha Neked is) január 23-án.
    Sok boldogságot Neked ezen a szép napon!

    VálaszTörlés
  5. Megcsodáltam a tulipánjaidat! Nagyon szépek! Végigolvastam a bejegyzéseket: Isten éltessen sokáig!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen a kedvességeteket!
    A születésnapom csak 25-én lesz, de M-nal már nem találkozom újra csak jövő hétvégén. Így 20 szál tulipánt hozott most!:-)
    Anyu is úgy gondolta ünnepeljük meg a szülinapomat a tényleges napja előtt, mert 25-e keddre esik, dolgozom, és akkor nem tudunk nyugodtan ünnepelni.Rohanás munkába, stb.Azért azt a napot sem hagyjuk ki, de így jobb volt.
    Anyu szombaton köszöntött fel, és szintén az egyik ajándéka tulipán volt, mert ez a kedvenc virágom, M. pedig vasárnap. A felső kép M. tulipánjai, a lenti Anyué. A sorrend nem fontos.
    Apu 11 éve jan. 24-én halt meg, egy nappal a szülinapom előtt. Így összejön a két esemény nagyon közeli időpontra.
    A holnap számomra a csend!

    VálaszTörlés
  7. Zsókám, régi, jó barát vagy, olyan, aki tudja a szülinapom dátumát. Nem írtam ki direkt, hogy miért kaptam a virágokat!:-)
    Köszönöm a jókívánságaidat. A régi szeretettel gondolok Rád.

    VálaszTörlés
  8. Katalin, nagyon kedves vagy, köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Moha, örömmel látlak itt.Soha nem veszem tolakodásnak a jószándékú jelenlétet.
    Örülök a szép szavaidnak.

    VálaszTörlés
  10. Compot, Vízöntő társam! Isten éltessen!:-)

    VálaszTörlés
  11. Tipitá, köszönöm, hogy olvasol, hálás vagyok a jókívánságaidért!

    VálaszTörlés
  12. Jöttem melegedni hozzád én is! Érzem a tulipán illatot, és ezek szerint az „elő szülinapi torta” illatát! Sok boldogságot Neked!

    VálaszTörlés
  13. Éva, ők tényleg gyönyörűek! Sok örömöt bennük! Köszi h megmutattad nekünk is, mert az enyémek éppen elfáradtak:(
    Gyönyörű a színük!

    VálaszTörlés
  14. Rita, szívesen látlak egy kis melegedésre. Éppen most nézegettem, hogy éjjel mekkora hó esett nálunk.Köszönöm a jókívánságot.

    VálaszTörlés
  15. Merci, nagyon tetszik az a szín, ami a te tulipánodnak volt. Én a kissé zöldes, rózsaszínes fehéret szeretem( olyan porcelánszínek), de természetesen az ajándékba kapott élénk színűeket is. Mindegy csak tulipán legyen.
    Elfáradtak a tieid? Tudom, hogy lesz még tulipánod, és várom a képeket is.

    VálaszTörlés
  16. Egy mosoly , egy kedves tekintet, meleg hangulat,és még minden amire vágysz. Az kísérjen az ünnepeden végig!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu