2010. január 25., hétfő

Vagyok

Mert telnek az évek... Ez a nap jelentősebb, mint a többi. Mert számon tartom azért, hiába mondják sokan: "Ááá, én már nem is számolom." Én számolom, számon tartom. Mások is szerencsére, és jól is esik.
Kicseréltem a vizet a tulipánjaim alatt, amit már tegnap, tegnapelőtt megkaptam. Van fehér is, piros is. A tulipánt szeretem, szeretni is fogom. Kaptam virtuálisan is. Megdobogtatta a szívem. Hogy nem felejtette el, és a azt sem, hogy tulipánt adjon! Nagy szeretettel, ahogy írja! Ma sárga rózsa is került a tulipánok közé. Anyu adta.
Felköszöntöttem őt is ezen a napon.Mindig veszek neki virágot január 25-én. Állítólag nagyon kínlódott, és akkor is ilyen hideg volt.
23.35-ig még van idő, de már a "jeles dátum" napja van. Mindenképpen ébren akarok lenni éppen abban az időben.
Tegnap 8.55-kor Apu halálának évfordulója, ma 23.35-kor én születésem ideje. Szorosan egymás mellett a dátumok.

5 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot Éva!:) És mellé egy nagy-nagy csokor fehér tulipánt:)

    VálaszTörlés
  2. Boldog születésnapot!

    ... bár még nincs 23.35... :o))))

    VálaszTörlés
  3. Veled leszek a nevezetes időpontban. Nagyon jó, hogy vagy mindannyiunk örömére!
    Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól esnek a szavaitok!Köszönöm szépen!:-)

    VálaszTörlés
  5. Vége lassan a napnak. Boró, tényleg fenn voltál 23:35-kor msn-en!
    :-)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu